همشهری‌آنلاین: مدیرکل روابط عمومی شرکت راه‌آهن اعلام کرد: با وجود شرایط خاص جوی هیچ مسیر ریلی از شنبه شب هفتم بهمن با توقف حرکت یا مسدود شدن ریل مواجه نشده و تمام برنامه‌ها طبق برنامه‌ریزی‌های از پیش انجام‌شده، در حال اجراست.

train

صادق سکری، مدیرکل روابط عمومی شرکت راه‌آهن در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این خبر گفت: با وجود آن‌که در صبح امروز و شب گذشته بسیاری از مناطق مختلف ایران با بارش سنگین برف مواجه بوده‌اند، اما تاکنون هیچ یک از مسیرهای ریلی برون‌ شهری ایران با توقف فعالیت مواجه نشده و کلیه این راه‌ها باز هستند.

به گفته سکری تاکنون راه‌آهن برنامه حرکتی هیچ یک از قطارهایی را که از پیش برنامه‌ریزی شده بودند باطل نکرده و تمام آنها در ساعات گذشته حرکت کرده‌اند.

مدیرکل روابط عمومی شرکت راه‌آهن در پاسخ به این سوال که آیا امکان توقف قطارها در برف و ماندن مسافران درون آنها وجود داشته، تاکید کرد: به هیچ عنوان این مساله صحت ندارد، بلکه تمامی مسیرهای ریلی روال کار خود را در فضایی ایمن ادامه داده‌اند و خوشبختانه مشکلی در این زمینه نداشته‌ایم.

سکری اضافه کرد: تنها موضوعی که در این شرایط به وجود می‌آید بحث افزایش قابل توجه ترافیک تعدادی از ایستگاه‌های پرتردد مانند تهران است. با توجه به این‌که در دقایقی کوتاه ایستگاه تهران باید تعداد زیادی مسافر و قطار را پذیرش کند، امکان به وجود آمدن یک صف نسبتا طولانی از قطارها وجود دارد که این موضوع می‌تواند به توقف چند دقیقه‌ای یا بعضا حدود یک ساعته برخی قطارها منجر شود که در شرایط خاص جوی فعلی اجتناب‌ناپذیر است، اما جز آن ما هیچ مشکل و محدودیتی نداشته و کلیه فعالیت‌های راه‌آهن طبق برنامه انجام می‌شود.

کد خبر 396709

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha