چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا، پنجشنبه ۵ بهمن، خبر داد و روند بارش باران و برف طی روزهای آینده را پیش‌بینی کرد.

باران

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز، چهارم بهمن، در غالب مناطق کشور ضمن افزایش دما، جوی نسبتا پایدار حاکم می‌شود. اواسط فردا با ورود سامانه بارشی از شمال غرب و غرب کشور برای این مناطق ابرناکی، بارش برف و باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: در روز جمعه، این موج بارشی علاوه بر نیمه غربی کشور، سواحل دریای خزر، دامنه‌های زاگرس مرکزی، بخش‌هایی از مرکز و شمال شرق کشور را فرا می‌گیرد.

به گفته وظیفه، روز شنبه از شدت بارش در نیمه غربی کشور کاسته و بارش به مرکز و شرق کشور کشیده می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت جوی تهران گفت:‌ آسمان تهران فردا کمی ابری همراه با وزش باد در اواخر وقت نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود و دمای در این روز بین ۱۵ تا ۴ درجه سانتیگراد خواهد بود.

وی در پایان اظهارکرد: در روز جمعه تهران کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد، اواسط روز نیمه ابری، در بعدازظهر ابری با احتمال بارش همراه خواهد بود و بیشترین و کمترین دمای آن به ۱۰ و ۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

کد خبر 396410

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha