همشهری آنلاین: غذا خوردن سالم به معنای آن نیست که به خودتان محرومیت دهید، بلکه به معنای آن است که انتخاب‌های هوشمندانه‌تر انجام دهید.

برای اینکه وعده غذایی‌تان را سالم‌تر کنید، می‌توانید این جایگزینی‌ها را انجام دهید:

- تغییرات دستور غذایی را امتحان کنید که رایحه و قوام مشابهی را ایجاد کند. برای مثال، به‌جای استفاده از یک فنجان خامه پرچرب، از نیم فنجان ماست کم‌چربی استفاده کنید.

- هنگام خرید اسنک‌ها یا میان‌وعده، انواع تنوری را به‌جای انواع سرخ‌شده در روغن انتخاب کنید. اسنک‌های با نمک کمتر را بخرید.

- در رستوران غذاهای برشته یا گریل ‌شده را به‌جای غذاهای سرخ‌شده در روغن سفارش دهید.

- برای تنوع غذایتان به‌جای سیب‌زمینی سرخ‌کرده از سالاد یا برش‌های سیب استفاده کنید.

کد خبر 368670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

دیدگاه خوانندگان

آخرین خبرهای بازار