همشهری آنلاین: اسیدهای چرب اومگا- ۳ که از جمله در ماهی‌های چرب وجود دارند، جزء اساسی رژیم غذایی سالم در دوران بارداری هستند.

fish

از جمله منابع غذایی ایمن برای دریافت اسیدهای چرب اومگا-۳ می‌توان به این موارد اشاره کرد:

- ‌ماهی‌های با جیوه کم مانند ماهی آزاد (سالمون)، گربه‌ماهی، ماهی کاد یا ماهی روغن و ساردین مصرف کنید.

- از مصرف ماهی‌ها با میزان جیوه بالا مانند شمشیرماهی و کوسه ماهی خودداری کنید.

- غذاهای غنی‌شده با DHA (یک اسید چرب اومگا) بخورید و اگر دکترتان تایید از مکمل‌های DHA استفاده کنید.

- تخم‌ مرغ‌های که با جلبک‌های غنی از DHA تغذیه شده‌اند، را بخورید.

کد خبر 367646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

دیدگاه خوانندگان

آخرین خبرهای بازار