همشهری آنلاین: کارشناسان می‌گویند شما باید هنگامی غذا بخورید که گرسنه باشید، نه هنگامی که بدخوابی به سرتان زده باشد یا استرس دارید.

meal

این نکته‌ها را درباره موقع غذا خوردن در نظر داشته باشید:

- یک برنامه منظم برای صرف غذا - سه بار در روز داشته باشید تا از گرسنه شدن بیش از حد خودتان جلوگیری کنید.

- هله‌هوله‌هایی مانند شیرینی‌جات یا چیپس که باعث پرخوری شما می‌شوند، نخرید.

- فهرستی از کارهایی که می‌توانید به جای خوردن انجام دهید مانند پیاده روی کردن، صحبت با یک دوست، انجام یک کار دستی یا انجام کارهای خانه را برای خود تهیه کنید.

 

 

 

کد خبر 368086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

دیدگاه خوانندگان