همشهری آنلاین: هنگامی که سنتان بالا می‌رود، مهم است که ترتیبی دهید که بدنتان همه مواد مغذی مورد نیاز را دریافت کند.

رعایت این توصیه‌ها در این راه به شما کمک می‌کند:

- به مقدار زیادی سبزی‌های برگدار سبزرنگ مانند اسفناج و سبزی‌های نارنجی رنگ مانند سیب زمینی شیرین بخورید.

- مواد پروتئینی گوناگون را وارد رژیم غذایی‌تان کنید، از جمله نخود، لوبیا و ماهی.

- از انواع سبوس‌دار غلات در اشکال متفاوتی مانند نان و پاستا استفاده کنید.

- دست کم سه وعده در روز لبنیات غنی‌شده با ویتامین D مصرف کنید.

- چربی‌های سالمتر تک‌اشباع‌نشده و چند اشباع‌نشده را انتخاب کنید.

- مواد غذایی گوناگون را به طور متعادل بخورید و به طور مرتب ورزش کنید.

HealthDay

کد خبر 370738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

دیدگاه خوانندگان

آخرین خبرهای بازار