همشهری آنلاین: گرم کردن بدن بخش مهمی از ورزش است و حتماً باید چند دقیقه‌ای را صرف انجام آن کنید.

warmup

این نکات را درباره گرم کردن رعایت کنید:

- گرم کردن را به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه انجام دهید. اگر قصد ورزشی طولانی‌مدت و پرشدت انجام دهید، زمان گرم کردن بدن را افزایش دهید.

- بدنتان را با همان فعالیتی گرم کنید که قصد دارید در زمان ورزش انجام دهید. فقط آن را با شدت کمتر و سرعت پایین‌تری انجام دهید.

- تلاش کنید که همه بدنتان را گرم کنید، نه‌فقط عضلاتی را که در مدت آن ورزش از آن‌ها استفاده می‌کنید.

HealthDay

 

 

کد خبر 371654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

دیدگاه خوانندگان

آخرین خبرهای بازار