همشهری آنلاین: غذاهای آماده فراوری‌شده حاوی مقدار زیادی چربی، نمک و سایر مواد نگهدارنده هستند که باعث می‌شوند این غذاها چندان سالم نباشند.

food

برای پرهیز از غذاهای فراوری‌شده این نکات را به کار ببندید:

- به جای خوردن غذاهای  آماده، غذاهایتان را خودتان بپزید.

- از سس‌های آماده بطری‌‌شده بپرهیزید و سس خاص خودتان را تولید کنید.

- به جای خوردن ماست‌های طعم‌دار، ماست ساده بخرید و به آن میوه بیفزایید.

- در خانه‌تان میوه و سبزی پرورش دهید.

- اسنک‌ها یا میان‌وعده‌های کمتر فراوری‌شده را انتخاب کنید، مانند سبزی‌های ترد خرد شده، پاپ‌کورن، مغزها یا تخمه‌های خوراکی.

HealthDay

کد خبر 370894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

دیدگاه خوانندگان