دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۸۶ - ۱۳:۳۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: تمرینات استقلال در حالی برگزار شد که ناصر حجازی شخصاً تیم را تمرین داد.

 به گزارش ایسنا، در این تمرین که راس ساعت 15 و 30 دقیقه  روز دوشنبه(21 ابان)در زمین شماره دو شیرودی آغاز شد، بازیکنان از همان ابتدا زیرنظر ناصرحجازی به کار با توپ، روپایی و دویدن با توپ مشغول شدند.

در قسمتی از تمرین ناصر حجازی به بازیکنان دستور داد تا در گوشه‌ای از زمین متمرکز شوند و توپ‌های همدیگر را هدف قرار دهند. هدف از این تمرین بالابردن قدرت تمرکز بازیکنان و حفظ توپ بود.

دادن پاس‌های دو ضرب و ارسال توپ‌های بلند برنامه‌ی بعدی حجازی برای تمرین دادن بازیکنان بود.

ساعت 16 و 15 دقیقه بازیکنان با پوشیدن کاورهای سبز و نارنجی به دو گروه تقسیم شده و در نیمه‌ی زمین به بازی آقا وسط پرداختند. ناصرحجازی نیز در یکی از این گروه‌ها مشغول بازی شد.

پس از سی دقیقه بازی این بار بازیکنان به سه دسته تقسیم شدند و در نیمه‌ی زمین شروع به دویدن کردند.

در پایان نیز بازیکنان با دستور حجازی به دو تیم تقسیم شده و در قالب تیم‌های نارنجی و آبی فوتبال بازی کردند. حجازی در ترکیب تیم نارنجی بازی کرد.

امیرحسین صادقی که به دلیل کمر درد در تمرینات یکشنبه حاضر نشده بود امروز با اجازه‌ی دکتر نوروزی در تمرینات تیم شرکت کرد و پس از کار با توپ در اطراف زمین شروع به دویدن کرد و سپس زودتر از سایر نفرات تمرین را ترک کرد.

* فرهاد مجیدی تنها غایب تمرینات بود. بهمنی و مرفاوی نیز همانند روزهای گذشته در تمرینات حضور نداشتند.

* قبل از آغاز تمرین ناصر حجازی با عمر چادری و مدیر برنامه‌های این بازیکن چند دقیقه‌ای صحبت کرد و در پایان قرار شد با وساطت حجازی این بازیکن به تیم نساجی مازندران بپیوندد. همچنین حجازی چند دقیقه‌ای را با آرش برهانی صحبت کرد.

* حدود دویست تماشاگر نیز شاهد تمرینات امروز استقلال بودند.

تیم استقلال ساعت 15 و 30 دقیقه چهارشنبه برای رویارویی با تیم فجر سپاسی راهی شیراز می‌شود.

کد خبر 36425

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز