همشهری‌آنلاین: "همه می‌دانند مشکل استقلال کجاست و نیازی نیست در این مورد توضیح دهم. "

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه مربی تیم بازنده حرفی برای گفتن ندارد گفت: همه می‌دانند مشکل استقلال کجاست و نیازی نیست در این مورد توضیح دهم.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر حجازی پس از شکست 3 بر2 تیمش مقابل پیکان با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی تهران افزود: ارزیابی خاصی از بازی ندارم تیمی که دو گل از حریفش پیش است و در نهایت بازی را 3 بر2 واگذار می کند. بیش از 5 گل نیز دریافت نمی کند مربی این تیم حرفی برای گفتن ندارد.

وی با ابراز تشکر از هواداران تیم فوتبال استقلال و برخی از بازیکنان تیمش افزود: من دست و روی فرهاد مجیدی و علی منصوریان را می بوسم که بدون چشمداشت برای تیم شان بازی می کنند و حاضرند سرشان را جلوی توپ قرار دهند.

وی ادامه داد: هواداران استقلال حامی تیم ما هستند و از همه چیز تیم خود باخبرند. آنها می دانند درتیم استقلال چه می گذرد و نیاز ندارند که به آنها توضیح دهیم که چه اتفاقی در تیم می افتاد.

وی با تاکید بر اینکه مربی تیم بازنده نباید اظهارنظری پیرامون بازی تیمش داشته باشد، قضاوت درخصوص نوع بازی تیمش را به هواداران استقلال و خبرنگاران واگذار کرده افزود: آنها از بیرون و درون تیم ما باخبرند و می دانند چه اتفاقاتی باعث شده که تیم نتیجه را واگذار کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اذعان به این نکته که بدنبال بیان واقعیت ها در تیم استقلال نیست افزود: من به سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی آمده ام تا به شما خبرنگاران بگویم که مربی بازنده حرفی برای گفتن ندارد. نیامده ام که دلایل شکست تیمم را بگویم . فقط می دانم تیمی که با دو گل از حریف خود پیش است و در نهایت بازی را واگذار می کند مشکل این تیم، فنی نیست. مشکل این تیم را باید از جایی دیگر جستجو کرد.

حجازی اذعان داشت: مشکل استقلال بیرون از مجموعه است و مربوط به مسائل فنی نیست. نمی خواهم زیاد به این مسائل بپردازم چون همه می دانند مشکل ما از کجا است.

وی تاکید کرد: راهکاری برای حل مشکل موجود ندارم. نمی دانم شاید اگر قانون به من اجازه می داد و می توانستم بازیکنی اضافه کنم قطعا در ترکیب تیم تجدیدنظر می کردم و راحت تر در خصوص استفاده از بازیکنان تصمیم گیری می کردم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا احتمال دارد تیم استقلال جدا شود گفت: باید با هیئت مدیره باشگاه صحبت کنیم. مشکلاتی وجود دارد که باید برای رفع آنها تلاش کنیم. اگر قرار باشد که من تیم را هدایت کنم قطعا 5 بازیکن از تیم امید به ترکیب اصلی اضافه خواهم کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: این تمام توانایی بازیکنان استقلال نیست. آنها باید بهتر وبیشتر از این بازی کنند.

حجازی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی افراد هستند که می خواهند با کارهای خود قصد تخریب مربیان استقلال را دارند. این بار قرعه به نام من افتاده و می خواهند مرا تخریب کنند.
 

کد خبر 35459

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز