شنبه ۱۹ آبان ۱۳۸۶ - ۱۰:۴۸
۰ نفر

ناصرقراگزلو: روابط 2 باشگاه استقلال تهران و استقلال اهواز شدیداً رو به تیرگی است. حرف‌های مدیران 2 باشگاه در یکی از برنامه‌های تلویزیونی صبح جمعه باعث شد تا اختلافات وارد مرحله جدیدی شود.

فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با یکی از برنامه‌های تلویزیونی برای آنکه حسن‌نیت خود را به تیم همنام اهوازی نشان دهد علناً بحث موضوع تهیه بلیت برای فیروز کریمی را برای حضور در اهواز پیش کشید، موضوعی که اتفاقاً باعث شد مدیرعامل تیم اهوازی به شدت او را به چالش بکشد و با قاطعیت بگوید: «چرا می‌خواستید برای کریمی بلیت بگیرید، مگر ایشان با شما قرارداد دارند؟» بیان این موضوع با پاسخ فتح‌الله‌زاده مواجه شد و البته نزاع رسانه‌ای از همین جا شدت یافت.

 مدیرعامل استقلال در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: سرمربی استقلال اهواز صاحب عقل و خرد است، مطمئناً او بهترین تصمیم را اتخاذ خواهد کرد.

 فتح‌الله‌زاده در ادامه، مجدداً بحث کمک مالی به استقلال اهواز را پیش می‌کشد: «در یک برنامه تلویزیونی رقم دقیق کمک به استقلال را در زمان مدیریت هیبدی به اشتباه بیان کردم، اما همین جا تصحیح می‌کنم، من در آن مقطع زمانی 35 میلیون به استقلال اهواز کمک کردم، آن سال هزینه استقلال اهواز 70 میلیون بود که با کمک من بیش از نیمی از مشکلات استقلال اهواز حل و فصل شد.»

 فتح‌الله‌زاده قویاً اعلام داشت: «پولی که شفیع‌زاده مدعی شده به استقلال داده به دست ما نرسیده است، ضمناً آن پول را شفیع‌زاده برای خرید بخشی از سهام به مدیر استقلال داده بود نه کمک به استقلال که رقم آن نیز 150 میلیون بوده نه 250 میلیون.»

 مدیرعامل استقلال اما در بخش آخر حرف‌هایش بحثی را مطرح کرد که نزاع را با تیم همنام به اوج رساند: «فیروز کریمی به دلیل ضعف مدیریت و ناکارآمدی مسئولان استقلال اهواز به تهران آمد. کریمی وقتی به تهران آمد با استیل آذین مذاکره کرد. ما نیز وقتی دیدیم کریمی تمایلی برای بازگشت به اهواز و کار با این تیم ندارد پس از کسب اجازه از رئیس هیأت مدیره استقلال اهواز با وی وارد مذاکره شدیم اما دوست ندارم بیش از این در مورد اختلاف به وجود آمده صحبت کنم، چون کمیته انضباطی تکلیف همه چیز را مشخص می‌کند.

شفیع‌زاده اما در مورد مسائل اخیر می‌گوید: ما در زمان مدیریت آقای قریب 250 میلیون‌تومان به استقلال کمک کردیم. این فقط آقای فتح‌الله‌زاده نیست که به استقلال اهواز کمک کرد.

مدیرعامل استقلال اهواز در خصوص مذاکره با 2 مربی داخلی نیز اظهارنظر صریحی نمی‌کند: تمام حرف‌های اخیر شایعه است فعلاً با هیچ مربی داخلی مذاکره نکردیم، اول باید تکلیف کریمی بعد از شکایت اخیرمان در کمیته انضباطی مشخص شود. شفیع‌زاده در ادامه از حرف‌های فتح‌الله‌زاده در یکی از برنامه‌های ورزشی به شدت گلایه می‌کند: متأسفانه در حرف‌های مدیرعامل استقلال تضاد زیادی دیده شد.

ایشان 3 روز بعد از مذاکره با کریمی با رئیس هیأت‌مدیره استقلال اهواز تماس می‌گیرند و نظرشان را در مورد حضور کریمی در استقلال تهران جویا می‌شوند اما بعداً در برنامه‌های ورزشی تلویزیونی مدعی می‌شوند در فلان روز و پیش از مذاکره با کریمی از ما اجازه گرفته‌اند.

واقعاً من نمی‌دانم در مورد ایشان چه بگویم. شفیع‌زاده ترجیح می‌دهد باز هم از اختلاف نظرش با فتح‌الله‌زاده بگوید: با استقلال فتح‌الله‌زاده به هیچ‌وجه کنار نمی‌آییم.

ایشان مدیران استقلال اهواز را مدیران ناکارآمدی می‌دانند. باید بگویم که ما 6 سال پیش این تیم را در شرایط بحرانی و در حالی که در رده سیزدهم قرار داشت، تحویل گرفتیم. سال گذشته در کمال شایستگی برای کسب عنوان قهرمانی، نایب‌قهرمان شدیم و امسال نیز تا پیش از آنکه دوستان‌مان مسائل حاشیه‌ای اخیر را برای‌مان درست کنند در مکان سوم و چهارمی قرار داشتیم.

 حال کجای این مدیریت ناکارآمد بوده، مسئله‌ای است که مطمئناً فوتبال‌دوستان در مورد آن بهتر قضاوت خواهند کرد.مدیرعامل استقلال، تیم قهرمان را تحویل گرفت و آن تیم را به رده یازدهم تنزل داد، فکر می‌کنم تفاوت مدیریت ما و ایشان از همین جا به خوبی مشخص می‌شود.

کد خبر 36206

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز