جمعه ۲ آذر ۱۳۸۶ - ۱۸:۲۴
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مدیرفنی تیم فوتبال استقلال پس از مسابقه با تربیت یزد در جمع خبرنگاران سخن گقت.

مدیرفنی تیم فوتبال استقلال گفت: هرچند که بازی را بسیار خوب شروع کردیم اما، به دلیل کسب هر سه امتیاز بازی آن را خوب به پایان رساندیم. به گزارش ایسنا، ناصر حجازی پس از پیروزی 5 بر 3 مقابل تربیت یزد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از شرکت در جام حذفی تنها صعود به مرحله‌ی بعدی است و آنچه که اهمیت دارد پیروزی است.

وی با اشاره به اینکه تیم استقلال در نیمه‌ی دوم کمی عقب کشید، تصریح کرد: این کاملا طبیعی است که وقتی تیمی پنج بر یک از حریف پیش است، انگیزه‌ی زیادی برای به آب و آتش زدن ندارد و از دوندگی خود می‌کاهد.

مدیرفنی استقلال ادامه داد: به همین دلیل بازیکنانی همانند برهانی و منتظری را تعویض کردم و قصد استفاده از جوانان را به منظور میدان دادن به آنها داشتم.

حجازی خاطرنشان کرد: هم‌چنین قصد استفاده از احمد خذیراوی را داشتم که متاسفانه بنا به دلایلی از حضور وی در ترکیب تیم منصرف شدم.

وی درمورد سمت خود در استقلال گفت: هم اکنون سرمربی تیم هستم و تنها تفاوتم با مربیان دیگر این است که از روی سکوها تیم را هدایت می‌کنم. به همین دلیل تیم ما نتیجه می‌گیرد.

حجازی گفت: هم مدیرفنی، هم رییس سازمان فوتبال و هم سرمربی استقلال من هستم(خنده).

وی تاکید کرد: در بازی‌های آینده نیز روی نیمکت نیستم اما، تمام برنامه‌های تیم در دست من خواهد بود و تصمیم نهایی را خودم می‌گیرم.

مدیرفنی استقلال با اشاره به اینکه تربیت یزد نیز تیم خوبی است، تصریح کرد: تربیت تیمی بود که در سال گذشته در لیگ دسته یک بسیار خوب ظاهر شد و حتی احتمال حضورش در لیگ برتر وجود داشت اما بازیکنان ما در این بازی برتر از حریف بودند.

وی ایراد ضعف بدنی به بازیکنانش را نپذیرفت و افزود: بازیکنان ما به هیچ عنوان از لحاظ بدنی مشکلی ندارند و اگر چنین بود، خودشان به من می‌گفتند!.

حجازی در پایان درمورد حریف آینده‌اش در جام حذفی گفت: ذوب آهن تیمی است که در مرحله‌ی بعدی با آن مقابله می‌کنیم هرچند که ذوب آهن در این فصل تیم جوانی است و نتایج خوبی کسب نکرده اما، بارها گفته‌ام که برای فصل آینده موفق خواهد شد

کد خبر 37365

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز