همشهری آنلاین: تیم‌های فوتبال پرسپولیس فولاد خوزستان با غلبه بر حریفان خود به مرحله بعدی مسابقات جام حذفی راه‌یافتند.

بعدازظهر روز دوشنبه (26 آذر) تیم پرسپولیس میزبان تیم پتروشیمی تبریزبود. این بازی در نیمه اول با نتیجه دو بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید و در نیمه دوم پرسپولیس تعداد گل‌های خود را به چهار رساند.

پرسپولیس با این پیروزی که در مرحله یک شانزدهم مسابقات جام حذفی بود باید به مصاف پاس همدان برود.

در اهواز شهرآورد بزرگ این شهر با بازی تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال اهواز برگزار شد. فولاد که امسال در لیگ یک بازی می‌کند، بازی را به خوبی شروع کرد.

حاصل این بازی در نیمه اول نتیجه سه بر یک به نفع این تیم بود. اما در نیمه دوم این استقلال اهواز بود که نه تنها گل‌های عقب افتاده را جبران کرد بلکه توانست با گلی که از روی ضربه پنالتی به دست آورد، نتیجه را 4 بر 3 به سود خود کند.

در ادامه بازی استقلالی‌ها نیز این امکان را پیدا کردند که از روی ضربه پنالتی بار دیگر نتیجه را مساوی کنند. در وقت‌های اضافه نیز دو تیم به رغم تلاش خود نتوانستند به گلی دست‌ یابند و نتیجه را به ضربات پنالتی واگذار کردند.

فولاد نتوانست اول ضربه خود را به گل تبدیل کند. این اختلاف گل تا ضربه سوم استقلال اهواز ادامه داشت اما در این ضربه را دروازه‌بان استقلال گرفت تا بار دیگر همه چیز به تساوی تقسیم شود.

ضربات چهارم را هر دو تیم به گل تبدیل کردند، اما پس از اینکه فولادی‌ها ضربه پنجم خود را به گل تبدیل  کردند، بخت از استقلال برگشت و ضربه بازیکن این تیم در حالی که مسیر خلاف جهت دروازه‌بان را طی می‌کرد با برخورد به تیرک دروازه به زمین بازگشت و به این ترتیب شهرآورد خوزستان در مرحله یک هشتم جام حذفی با پیروزی فولاد خوزستان به پایان رسید.

برنده مسابقه تیم‌های پرسپولیس و پاس همدان به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

کد خبر 39408

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز