همشهری آنلاین: مدیر عامل باشگاه استقلال پس از بازی با ابومسلم از بازیکنانش انتقاد کرد و به کادر فنی تا نیم‌فصل مهلت داد تا از بحران خارج شوند.

به گزارش ایسنا علی فتح‌الله‌زاده گفت: بازیکنان ما در این بازی بسیار بد ظاهر شدند و این برای اولین بار است که از بازی آنها ناراضی هستم.

تقسیم امتیاز بین استقلال و ابومسلم

فتح‌الله زاده در جمع خبرنگاران گفت: از بازیکنانمان انتظار داشتم که 90 دقیقه بازی کنند و تا پایان دیدار دونده باشند نه آنکه پس از گل برتری عقب بکشند و منتظر دریافت گل شوند.

وی تصریح کرد: بازیکنان را به دلیل کم‌کاری و بازی ضعیف جریمه خواهم کرد، از آنها می‌خواهم در بازی‌های بعدی بهتر عمل کنند.

مدیرعامل استقلال در خصوص عملکرد کادرفنی گفت: اگر دست من بود به حجازی فرصت بیشتری می‌دادم. تا نیم فصل به کادر فنی فرصت می‌دهیم، اگر استقلال تا پایان نیم فصل جزو سه تیم برتر باشد با همین اعضا ادامه می‌دهیم.

فتح‌الله ادامه داد: چون ما برای جام حذفی برنامه داریم فعلا در خصوص کادر فنی تصمیمی نمی‌گیریم، زیرا نمی‌خواهیم این جام را از دست بدهیم. حتی اگر بخواهیم مربی خود را عوض کنیم از مربی داخلی استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به این که قرار نیست "منصوریان" به کادرفنی اضافه شود، تاکید کرد: هنوز از حجازی حمایت می‌کنم و هیات مدیره در این خصوص دخالتی ندارد. هر چند که به هواداران حق می‌دهم که ناراضی باشند. [شایعه است]

کد خبر 35012

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز