همشهری آنلاین: بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در دیدار با اعضای تجمع عربی و اسلامی برای حمایت از مقاومت خواستار یکپارچگی همه تلاش‌های مخلصانه برای مبارزه با پدیده خطرناک تروریسم شد.

بشار اسد خواستار یکپارچگی همه تلاش ها برای مبارزه با تروریسم شد

به گزارش ایرنا به نقل ازخبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، دراین دیدار آخرین تحولات در جهان عرب و اسلام به خصوص در سوریه بحث و بررسی شد.

بشار اسد با بیان این که « جهان عرب وجهان اسلام یکی هستند وتروریسمی هم که همه را هدف قرار گرفته، یکی است»، گفت که دراین شرایط به یکپارچگی تمام تلاش های مخلصانه برای مبارزه با تروریسم خطرناکی که همه ملت های منطقه وجهان را هدف گرفته است، نیاز داریم.

رئیس جمهوری سوریه افزود : غرب می خواهد ما هویت عربی واسلامی خود را از دست بدهیم بنابر این، تجمع ها وسازمان های مردمی نقش مهمی درافزایش آگاهی ها واستحکام جامعه عربی ایفا می کنند.

وی با بیان این که «جنگی که با آن درمنطقه مواجه هستیم، دردرجه اول جنگ اندیشه ای است»، خطاب به شرکت کنندگان درنشست تجمع عربی واسلامی حمایت ازمقاومت خاطرنشان کرد که انتظار می رود این گونه تجمع ها با ترویج غلط اصطلاحات ومفاهیم مقابله کنند.

اعضای این تجمع نیز با ابراز اطمینان ازقدرت ارتش وملت سوریه برای پیروزی در نبرد با تروریست ها، تاکید کردند که سوریه بهای ایستادن درکنار مقاومت ومبارزه با طرح های غربی وصهیونیستی را می پردازد ومردم سوریه هم به نیابت ازهمه ملت های عربی و اسلامی با تروریسم می جنگند.

این تجمع تحت عنوان «امت در رویاروئی با تجاوز آمریکایی - صهیونیستی و تکفیری» و با مشارکت 28 کشور عربی و اسلامی در دمشق برگزار شد.

کد خبر 328604

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha