یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: ارتش و نیروهای مقاومت سوریه روز یکشنبه در ادامه عملیات آزاد سازی شهر «قریتین» در حومه حمص توانست از چند محور وارد این شهر شود.

ارتش سوریه وارد شهر قریتین حمص شد

 

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یک منبع نظامی ارتش سوریه اعلام کرد که ارتش و نیروهای مقاومت مردمی سوریه از چند محور وارد شهر «قریتین» شد و توانسته محله شمالی این شهر را آزاد کند.

این منبع افزود: یگان هایی از نیروهای سوری در حال پاکسازی بمب ها و مین های کار گذاشته شده در این محله هستند.

منابع نظامی همچنین گزارش دادند که ارتش و نیروهای مردمی سوریه با پشتیبانی نیروی هوایی روسیه منطقه «المزارع» و «الخروبی» در شمال غرب «القریتین» را به طور کامل پاکسازی کردند.

همچنین نیروی هوایی ارتش سوریه مقرها و تجهیزات گروه تروریستی داعش را در شرق و جنوب شهر «القریتین» و روستای «البصری» در حومه حمص را تخریب کردند.

یگان هایی از نیروهای ارتش و مقاومت سوریه نیز 50 عنصر گروه تروریستی «جبهه النصره» را در روستاهای «الزغبه»، «الحویجه»، «قصر ابوسمره» در حومه شمال شرقی حماه کشته و خودروها و تجهیزات نظامی آنها را منهدم ساختند.

ارتش سوریه بلافاصله پس از آزادسازی شهر تاریخی و راهبردی تدمر عملیات آزاد سازی شهر «القریتین» که دارای اهمیت ارتباطی در مرکز سوریه است را آغاز کرده است.

ارتش سوریه پس از گذشت بیش از 10 ماه از اشغال تدمر توسط گروه تروریستی داعش، یکشنبه گذشته موفق شد شهر باستانی تدمر را با کمک یگان عملیاتی نیروی هوافضای روسیه از دست گروه تروریستی داعش آزاد کند.

کد خبر 329339

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha