همشهری آنلاین: ارتش و نیروهای مردمی یمن روز دوشنبه مواضع نیروهای عربستان را در جیزان و عربستان هدف قرار دادند که منجر به کشته و زخمی شدن دهها نظامی عربستانی شد.

دهها نظامی عربستان در حمله نیروهای یمنی در جیزان و عسیر کشته و زخمی شدند

به گزارش پایگاه خبری المسیره یمن، ارتش و نیروهای مردمی یمن در عملیاتی در روستای قمر در جیزان عربستان یک تانک ابرامز و یک زرهپوش برادلی را منهدم کردند.

در صحرای میدی در مرز جیزان عربستان نیز نیروهای یمنی شماری از نظامیان عربستانی را هدف قرار دادند که در منجر به کشته و زخمی شدن شماری از این نظامیان شد.

ستاد موشکی و توپخانه ای یمن نیز مقر نیروهای عربستانی را در جیزان هدف قرار دادند که در این حمله موشکی شماری از نیروهای عربستانی کشته شدند. هنوز آمار دقیقی از تلفات این حمله موشکی گزارش نشده است.

در منطقه عسیر عربستان نیز نیروهای یمنی توانستند 4 خودروی زرهی و 3 زرهپوش برادلی نیروهای عربستانی را در شرق شهر ربوعه منهدم کنند.

روز گذشته نیز نیروهای یمن 5 نظامی عربستان را در منطقه خوبه واقع در جیزان عربستان به هلاکت رساندند.

با تدوام جنگ در یمن و گسترش آن به مناطق شمالی این کشور به ویژه در مناطق مرزی با عربستان، نیروهای مقاومت مردمی به همراه ارتش یمن با انجام عملیات پیشروی و نفوذ در داخل مرزهای عربستان و نیز حمله موشکی و توپخانه ای به مواضع دشمن، ضربات سنگینی به نیروهای مقابل در مناطق مختلف جیزان و نجران وارد آوردند.

کد خبر 323665

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha