همشهری آنلاین: شمار کشته های بمباران روز گذشته منطقه ضحیان استان صعده یمن توسط جنگنده‌های متجاوز عربستان به ۲۶ تن افزایش یافت این در حالی است که هاشم محمد الحمران خبرنگار شبکه المسیره نیز بر اثر جراحت‌های ناشی از بمباران هنگام تهیه خبر کشته شد.

شمار کشته های حمله هوایی عربستان به استان صعده یمن به ۲۶ تن افزایش یافت

به گزارش ایرنا، شبکه خبری المسیره اعلام کرد، الحمران روز گذشته مشغول تهیه گزارش از حملات هوایی وحشیانه عربستان بود که جنگنده های متجاوزعربستانی طی چند نوبت امدادگران ودیگر افراد حاضر در منطقه ضحیان استان صعده يمن را به شدت بمباران کردند.

شمار کشته ها وزخمی های بمباران وحشیانه استان صعده یمن توسط جنگنده های عربستان تاکنون به 26 تن افزایش یافته وبه دلیل وخامت حال زخمی ها، احتمال افزایش شمار کشته ها نیز همچنان وجود دارد .

علاوه بر این جنگنده های متجاوز عربستان طی سه نوبت منطقه الضمید شهر سحار در استان صعده را بمباران کردند.

عربستان با ائتلاف برخی کشورهای عربی منطقه و با همراهی آمریکا از ششم فروردین سال جاری حملات گسترده ای را علیه یمن آغاز کرد تا «عبد ربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انقلابیون یمنی که امنیت شهرهای این کشور را تأمین می کنند، جلوگیری کند.

بر اثر این حملات، تاکنون هزاران یمنی از جمله زنان و کودکان شهید و یا زخمی شده و ده ها هزار نفر نیز آواره و80 درصد تأسیسات زیربنایی، خدماتی و درمانی این کشور ویران شده است

کد خبر 322408

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha