همشهری آنلاین: منابع یمنی می‌گویند در پی شلیک یک موشک بالستیک توشکا به سوی پایگاه نیروهای ائتلاف متجاوز عربی در منطقه ماس در مرکز یمن تعداد زیادی از نیروهای متجاوز کشته شده‌اند.

حمله موشکی به بزرگترین پایگاه نیروهای متجاوز در یمن | ۴۸ مزدور ائتلاف تجاوز کشته شدند

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری العهد، یک منبع نظامی یمن اعلام کرد، تعدادی زیادی از مزدوران و متجاوزان عضو ائتلاف عربی تحت رهبری عربستان روز جمعه در اثر شلیک یک موشک‌ بالستیک نوع توشکا به یکی از پایگاه‌های آنان در منطقه ماس در استان مأرب کشته شدند.

این منبع افزود: شلیک موشک‌ بالستیک مذکور باعث آتش سوزی وسیع این پایگاه و انفجارهای بزرگ مستمر شده و در پی آن ماشین‌های امدادی و آمبولانس‌های زیادی به محل اعزام شدند.

این منبع نظامی افزود: پایگاهی که امروز هدف حمله موشکی قرار گرفت، بزرگترین مرکز تجمع نیروهای ائتلاف متجاوز عربی در یمن و یک پایگاه استراتژیک بود.

این پایگاه به تازگی میزبان تجهیزات نظامی گسترده‌ای بوده که برای حمله به صنعاء آماده می شود. در حال حاضر جنگنده‌های عربستانی برفراز آسمان منطقه در پرواز هستند.

این ششمین حمله موشکی با موشک‌های بالستیک نوع توشکا به مراکز تجمع نیروهای دشمن در اراضی یمن بود.

منابع محلی می‌گویند ماشین‌های آمبولانس برای انتقال مجروحان و کشته‌های حادثه با سرعت خود را به پایگاه ماس می‌رسانند و این در حالیست که انفجارها در این محل همچنان ادامه دارد.

  • کشته شدن 48نظامی درحمله موشکی نیروهای یمنی به مواضع متجاوزان ومزدوران

د رهمين حال ايرنا در گزارش به نقل از شبكه الميادين اعلام كرد:  یک منبع آگاه یمنی روز جمعه گفت در اثر حمله موشکی نیروهای یمنی به مواضع نیروهای مزدور و متجاوز ائتلاف ضد یمن در استان مأرب ، 48 نظامی و از جمله هشت افسر عربستانی و اماراتی کشته شدند.

به گزارش شبکه المیادین ، این منبع گفت: نیروهای ارتش یمن به وسیله موشک های توچکا ٬ مواضع نیروهای متجاوز را هدف قرار داده و در اثر این حمله 48 نظامی کشته شدند .

وی افزود: هشت نفر از این کشته ها از جمله افسران اماراتی و عربستانی هستند.

از سوی دیگر شبکه المسیره وابسته به گروه انصارالله یمن نیز با تایید این خبر اعلام کرد شمار زیادی از مزدوران و نیروهای نظامی اماراتی و عربستانی در حمله موشکی نیروهای یمنی به اردوگاه ماس در استان مأرب کشته شدند.

یک منبع نظامی یمنی نیز در این خصوص گفت : با اصابت موشک بالستیک توچکا به این اردوگاه ٬ آتش سوزی و انفجارهای بزرگی روی داد.

وی افزود :اردوگاه هدف قرار گرفته ٬ بزرگترین اردوگاه و محل تجمع متجاوزان و مزدوران در استان مأرب است و متجاوزان اخیرا تجهیزات نظامی زیادی وارد این اردوگاه کرده بودند.

این ششمین بار است که نیروهای یمنی به وسیله موشک های توچکا محل تجمع مزدورها و متجاوزان را در داخل خاک یمن هدف قرار می دهند.

کد خبر 324032

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha