همشهری آنلاین: شبکه المیادین روز یکشنبه گزارش داد در حمله جنگنده های عربستان به بیمارستان پزشکان بدون مرز در استان صعده یمن هفت غیرنظامی کشته و ۱۵ نفر زخمی شدند.

۲۲ کشته و زخمی در حمله عربستان به بیمارستان پزشکان بدون مرز در یمن

به گزارش این شبکه، جنگنده های عربستان بیمارستان شهرستان «رازح» در استان صعده يمن که تحت نظارت پزشکان بدون مرز است را هدف قرار دادند.

در نتیجه این حمله هفت بیمار این بیمارستان کشته و 15 نفر آنها زخمی شدند.

همچنین در حملات بمب افکن های عربستان به بازاری در شهرستان «رازح» دستکم سه غیرنظامی کشته و پنج تن زخمی شدند.

براساس این گزارش بمب افکن های عربستان همچنین روز یکشنبه منطقه «آل مقنع» در شهرستان «منبه» در استان صعده را هدف قرار دادند که در اثر آن چهار غیرنظامی از جمله زنان و کودکان کشته و دو نفر از یک خانواده زخمی شدند.

عربستان با ائتلاف 9 کشورعربی منطقه به جز عمان و با همراهی آمریکا ازششم فروردین سال جاری حملات گسترده ای را علیه یمن آغاز کرد تا «عبد ربه منصور هادی» رییس جمهوری مستعفی و فراری این کشور را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انقلابیون یمنی که امنیت شهرهای این کشور را تأمین می کنند، جلوگیری کند.

براثراین حملات، تاکنون بیشتر تأسیسات زیربنایی، خدماتی، بیمارستان ها، مدارس و حتی خانه های مسکونی مردم این کشور بمباران و منهدم شده است.

هزاران یمنی از جمله زنان و کودکان کشته و یا زخمی شده و ده ها هزار نفر نیز آواره و 80 درصد تاسیسات زیربنایی، خدماتی و درمانی این کشور ویران شده است.

کد خبر 321129

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha