همشهری آنلاین: عمران الزعبی وزیر اطلاع رسانی سوریه در واکنش به سخنان عادل الجبیر وزیر امور خارجه سعودی‌ها گفت: کسی که درک دیپلماتیک و سیاسی ندارد باید سکوت کند.

هشدار دمشق به وزیر خارجه عربستان ا سکوت کنید

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) ، الزعبی خطاب به الجبیر افزود: برای کسی که دستانش به خون مردم سوریه، عراق و یمن آغشته شده است سخن گفتن از امور داخلی یک کشور که آزاد بوده و خواهد ماند، ننگ آور است.

وزیر اطلاع رسانی سوریه گفت:عادل الجبیر غده ای است که امیدواریم مردم عربستان هر چه زودتر از دست آن خلاص شوند، سکوت او بسیار بهتر از صدای ناهنجار و خشن اوست و اربابان او باید برای حفظ منافع خود او را مهار کنند.

وی خاطرنشان کرد: سعودی ها در بحران های سوریه و عراق و جنگ یمن بدترین و خونبارترین نقش را داشته اند و این مسئله سبب شده است که طرف ناشایستی برای اقدامات مثبت در حل بحران های منطقه باشند.

الزعبی تصریح کرد: دست اندازی به سوریه از الجبیر نام وعددی در جهان سیاست نمی سازد و او بسیار کوچکتر از آن است که تصور می شود.

وزیر اطلاع رسانی سوریه گفت: مردم سوریه به اخلاق، تاریخ ، میراث و ملیت خود معروف هستند اما الجبیر و اربابانش فقط به ریختن خون عرب ها و مسلمانان شهرت دارند و آخرین آن فاجعه دردناک منا است.

کد خبر 312001

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha