سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۸۶ - ۰۸:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر نظارت بر بازار اولیه سازمان بورس از صدور 19 مجوز افزایش سرمایه برای شرکت‌های بورسی و غیر بورسی در مردادماه سال 86 خبر داد.

به گزارش اطلاع‌رسانی بازار سرمایه، بهروز زارع گفت: مدیریت نظارت بر بازار اولیه سازمان بورس و اوراق بهادار در مردادماه گذشته مجوز افزایش سرمایه 11 شرکت پذیرفته شده در بورس را به مبلغ 3 هزار و 310  میلیارد ریال صادر کرد.

وی افزود: این مدیریت در ماه گذشته مجوز افزایش سرمایه هشت شرکت سهامی عام خارج از بورس را به مبلغ یک هزار و 330 میلیارد ریال صادر کرد.

زارع اظهار داشت: مدیریت نظارت بر بازار اولیه سازمان بورس همچنین مجوز تاسیس یک شرکت سهامی عام به مبلغ یک هزار میلیارد ریال را در مردادماه 86 صادر کرده است.

وی درخصوص اعلام وضعیت پرونده های ارسالی از سوی شرکت‌ها به مدیریت نظارت بر بازار اولیه سازمان بورس گفت: از مجموع کل پرونده‌ها، تنها با 3 درخواست شرکت‌های سهامی عام موافقت نشده است.زارع ادامه داد: رعایت نکردن قوانین و مقررات و آیین‌نامه‌های مربوطه و عدم شفافیت اطلاعات عامل رد این درخواست‌ها بوده است.

مدیر نظارت بر بازار اولیه سازمان بورس تصریح کرد: درخواست 21 شرکت برای افزایش سرمایه در طول ماه گذشته از طریق این مدیریت اعلام وصول شده است.

کد خبر 30571

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز