یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: آخرین خبرها از درگیری های شهر الرمادی مرکز استان الانبار عراق حکایت از آن دارد که نیروهای عراقی تلاش دارند ضمن جلوگیری از سقوط این شهر، مناطق تصرف شده چند روز اخیر را از دست تروریست های داعش آزاد کنند.

 درگیری های شدید در الرمادی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما از بغداد ، وزرات دفاع عراق روز يكشنبه اعلام کرد: در درگیری با گروه تروریستی - تکفیری داعش ،نظامیان عراقی توانستند دو منطقه مهم و استراتژیک المخابرات ، والملعب در شمال الرمادی را بازپس گیرند.

در اطلاعیه وزرات دفاع عراق آمده است: منطقه المعلب با کمک نیروهای وابسته به این وزارتخانه و نیز منطقه المخابرات باپشتیبانی نیروهای عشایری پس از چندین ساعت نبرد شدید با تروریست ها آزاد شد.

دولت عراق نیز اعلام کرد: تمام امکانات نظامی خود را برای پاکسازی کامل شهر الرمادی بکار خواهد بست.

همچنین برخی خبرها حکایت از آن دارد به دنبال بمباران هوایی مواضع داعش در الرمادی تروریست ها ساختمان های دولتی برخی از مناطق این شهر را رها کرده اند.

هم اکنون جنگ تن به تن و خیابانی شدید در الرمادی در جریان است.

35 داعشی در حملات هوایی در شهر الرمادی مرکز استان الانبار در غرب بغداد کشته شدند.

خبر دیگر این که ، منابع محلی در الرمادی گفتند: گروه تروریستی داعش، 250 خانواده از خانواده های عشایر و نیروهای امنیتی و پلیس را در محله الجمعیه در مرکز شهر الرمادی گروگان گرفته است.

این در حالی است که عناصر داعش دو روز پیش کشتار هولناکی در شهرک های مرکز شهر الرمادی مرتکب شدند و بیش از دویست نفر را کشتند که شماری از آن ها زن و کودک و نیروهای ارتش و پلیس بودند.

کد خبر 295293

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha