همشهری آنلاین: منابع امنیتی عراق از عملیات نیروهای امنیتی عراق برای پاکسازی شهر الرمادی مرکز استان الانبار از عناصر داعش خبر دادند.

حملات شدید نیروهای عراقی علیه داعش در الرمادی

به گزارش خبرگزاري صدا و سيما، يك منبع امنیتی گفت نیروهای امنیتی با پشتیبانی عشایر محلی و حملات هوایی ائتلاف بین المللی و نیروی هوایی عراق درحال مبارزه شدید با تروریست های داعش در شهر الرمادی هستند.

این منبع افزود ستاد مشترک نیروهای مسلح عراق نیز دیروز نیروهای کمکی جدیدی برای پشتیبانی از نیروهای مسلح در برابر حملات داعش به شهر الرمادی اعزام کرده است.

وزارت دفاع عراق اعلام کرد : گارد ویژه مبارزه با تروریسم،امروز وارد شهر رمادی مرکز استان انبار شد تا در جنگ با داعش شرکت کند.

گفتنی است عناصر داعش روز جمعه پس از چند حمله انتحاری با خودروهای بمب گذاری شده در الرمادی ، به مناطق مختلف این شهر حمله و بخش هایی از آن را تحت کنترل خود درآوردند.

منبع امنیتی تاکید کرد در پی حملات شدید نیروهای مسلح عراقی ، داعش از برخی مناطق تحت سیطره خود در الرمادی عقب نشینی کرده است .

در همین حال یک منبع آگاه اعلام کرد جنگنده های ائتلاف به رهبری آمریکا مواضع داعش در الرمادی را به شدت بمباران کردند.این منبع افزود پس از حملات هوایی ائتلاف و ورود نیروهای امنیتی کمکی به الرمادی ، صدها داعشی از این شهر فرار کردند.

منبع آگاه افزود در حملات هوایی ائتلاف بین المللی به الرمادی تلفات و خسارات زیادی به داعش وارد شد.

حملات پیشمرگه و ائتلاف علیه داعش در موصل

نیروهای پیشمرگه و جنگنده های ائتلاف بین المللی مواضع تروریست های داعش را جنوب غرب موصل هدف قرار دادند .

منابع نظامی کرد اعلام کردند یگان توپخانه پیشمرگه دیشب محل نشست شماری ازسرکرده های گروه داعش را در روستای العاشق در حومه شهر تلعفر به شدت گلوله باران کردند .

این منابع افزودند بر اثر حمله توپخانه ای پیشمرگه همه اعضای داعش در این نشست کشته شدند.

بر اساس گزارش منابع نظامی کرد ، جنگنده های ائتلاف به رهبردی آمریکا نیز دیشب ارتفاعات بادوش در جنوب غرب شهر موصل را بمباران کردند.

تعدادی از تک تیرانداز های داعش مستقر در ارتفاعات بادوش بر اثر حملات هوایی ائتلاف به هلاکت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری واع عراق از موصل ، منابع آگاه کرد اعلام کردند نشست دیشب در روستای العاشق با حضور جمعی از سرکرده های داعش در عراق و سوریه با هدف بررسی مشکلات داخلی گروه داعش برگزار شده بود اما نیروهای پیشمرگه با شناسایی محل تشکیل نشست ، آنجا را به شدت گلوله باران کردند.

کد خبر 295176

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha