همشهری‌آنلاین: رویکرد جدید دولت در حوزه راه ،بهبود کیفیت راه‌‌های منتهی به مرز، پایانه‌های مرزی و گمرکات و اتصال شبکه راه آهن و جاده‌های کشور به شبکه راه‌های کشورهای منطقه است.

عباس آخوندی

عباس آخوندی ، وزیر راه و شهرسازی در نشست شورای اداری شهرستان خدا آفرین، از پیش‌بینی اعتبارات اجرای طرح راه آهن جلفا ـ اصلاندوز در بودجه سال 94 خبر داد و گفت: اجرای این طرح می‌‌تواند در توسعه شهرستان خدا آفرین که از ظرفیت‌های مناسبی برای تسهیل مبادلات مرزی و افزایش میزان تجارت و همچنین گسترش روابط با کشورهای همسایه ایران برخوردار است، نقش تعیین‌کننده‌ای داشته‌ باشد.

آخوندی از طرح ایجاد پل ارتباطی ترانزیتی و ریلی در محدوده قلی بیگلو منطقه آزاد ارس با عنوان « پل دوستی با کشور آذربایجان » نیز استقبال کرد و گفت: به طورکلی با احداث این پل در این محدوده کاملا" موافق هستیم و احداث این پل می‌تواند در توسعه تجارت و تسهیل صادرات برای آذربایجان شرقی موثر باشد .

به گزارش واحد مرکزی خبر ،وزیر راه و شهرسازی همچنین در این نشست دستورات لازم را برای اختصاص ماشین‌آلات راهداری و تأمین امکانات مورد نیاز این شهرستان از قبیل خودروهای سنگین و ادوات راه‌سازی صادرکرد.

کد خبر 280811

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha