همشهری آنلاین: محمد علی عبدالله زاده نماینده مردم شهرستان‌های طبس، بشرویه و فردوس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افتتاح بیمارستان ۱۴۰ تختخوابی طبس با حضور وزیر راه و شهرسازی خواسته‌های مردم طبس از وزیر راه و شهرسازی را تشریح کرد.

محمدعلی عبدالله‌زاده

محمدعلی عبدالله‌زاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ضمن اظهار خرسندی از سفر وزیر راه و شهرسازی به شهرستان طبس گفت: انشاءالله حضور دكتر آخوندي در تسریع روند احداث و تکمیل پروژه‌های عمرانی موثر باشد.

وی با اشاره به افتتاح بیمارستان ۱۴۰ تختخوابی طبس با حضور وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: تکمیل راه‌های مواصلاتی٬ اتصال راه‌آهن شهر فردوس به شبکه راه‌آهن سراسری، دو بانده شدن محور دیهوک به سمت فردوس و بجستان و تقویت فرودگاه طبس و پروازهای آن از دیگر خواسته‌های مردم این منطقه است.

نماینده مردم فردوس، سرایان، طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر در این سفر راه‌های شهرستان را از نزدیک بازدید می‌کند گفت: شهرستان طبس حدود ۵۷ هزار کیلومتر مربع مساحت دارد که باید به راه و مسکن این شهر توجه ویژه‌ای شود، به خصوص مسکن مهر آن که از مشکلات زیادی همچون مطالبات پیمانکاران و مسائل حاشیه‌ای رنج می‌برد. امیدوارم این سفر بهره برداری از مسکن مهر را تسهیل کند.

کد خبر 281912

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha