همشهری آنلاین: سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: داوطلبین دکتری دانشگاه آزاد در سال آتی با علم به اینکه احتمال عدم صدور مجوز برای برخی از رشته‌ها وجود دارد ثبت‌نام کنند.

به گزارش فارس، قاسم جعفری در اين باره گفت: دانشگاه آزاد در مورد پذیرش دانشجو در مقطع دکترا، بدون هماهنگی با شورای گسترش آموزش عالي وزارت علوم، دفترچه‌ای را برای پذیرش دانشجو در سال 94 و 95 منتشر کرده که به زودی کمیسیون در این زمینه بیانیه‌ای خواهد داد و کسانی که می‌خواهند برای مقطع دکترای دانشگاه آزاد در سال 95-94 ثبت‌نام کنند باید با علم به این موضوع این کار را انجام دهند که احتمال دارد بسیاری از این رشته‌ها به دلیل نبود زیرساخت‌ها و کیفیت نتوانند مجوز دریافت کنند.

سخنگوي كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس ادامه داد: ممکن است داوطلبین دكتري دانشگاه آزاد دچار مشکلاتی شوند که کمیسیون آموزش و تحقيقات نیز به زودی در این زمینه بیانیه‌ای را صادر خواهد کرد.

وی افزود:‌ در مورد پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه آزاد در سال 93 و 94 نیز کمیسیون همچنان نظر قبلی خود را دارد که مسئولان مربوطه باید در مورد این موضوع توضیح دهند که با چه مجوزی اقدام به پذیرش دانشجو کردند.

کد خبر 280631

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha