جمعه ۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: جنبش جهاد اسلامی فلسطینی روزجمعه را روز خشم برای یاری رساندن به مسجد الاقصی و حمایت از حقوق فلسطینی‌های ساکن بیت المقدس برای دفاع از خود در برابر توسعه شهرک سازی رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

اعلام روز خشم علیه اقدامات صهیونیست ها

به گزارش واحد مركزي خبر، محمد الحرازین از رهبران جنبش جهاد اسلامی دیشب از همه فلسطینی های ساکن شهر ها ، روستا ها و اردوگاه های آوارگان در کرانه باختری رود اردن خواست برای نشان دادن خشم و عصبانیت خود از ادامه اقدامات رژیم صهیونیستی در تعرض به مسجد الاقصی و اهانت به این مکان مقدس و نیز ادامه تلاش های این رژیم برای شهرک سازی در شهر بیت المقدس و یهودی سازی این شهر ، در تظاهرات امروز شرکت و بر ادامه پیروی از راه معتز حجازی جوان فلسطینی تاکیدکنند.

ارتش رژیم صهیونیستی معتز حجازی جوان 32ساله فلسطینی و اسیر تازه آزاد شده را به ‌بهانه تیراندازی به‌سمت یهودا گلیک از خاخام های تندرو ، در شهرک سلوان واقع در جنوب مسجد الاقصی گلیک به شهادت رساند.

الحرازین گفت :« هرکسی امروز به وظیفه خود در یاری رساندن به ساکنان بیت المقدس در مقابله با رژیم صهیونیستی عمل نکند ، گناهکار است ».

این مسئول جهاد اسلامی در ادامه از سکوت و بی توجهی کشورهای عربی و اسلامی به اقدامات تروریستی نظامیان رژیم صهیونیستی در سرکوب شدید ساکنان شهر بیت المقدس به شدت انتقاد کرد .
به گزارش خبرگزاری سما از غزه ، محمد الحرازین در ادامه به ضرورت مقابله با طرح اسرائیل برای توسعه شهرک سازی در اراضی فلسطین به ویژه شهر بیت المقدس و تلاش یهودی سازی این شهر تاکید کرد .

این مقام جهاد اسلامی همچنین همه ساکنان کرانه باختری را به بسیج عمومی و ساکنان اراضی اشغالی سال 1948 را به عزیمت به طرف مسجد الاقصی و اقامه نماز جماعت در این محل فرا خواند .
وی افزود تظاهرات ویژه هواداران جنبش جهاد اسلامی در محکومیت جنایت های اسرائیل امروز پس از اقامه نماز جمعه در میدان فلسطین در مرکز شهر غزه برگزار می شود .

کد خبر 276456

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha