یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: بر اثر تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون دو هزار و ۱۰۵ فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از ۱۰ هزار و ۶۴۰ تن دیگر نیز زخمی شده‌اند.

 شمار شهدای فلسطینی از مرز ۲۱۰۰ نفرگذشت

به گزارش ايرنا به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین امروز دو فلسطینی در جریان حمله هویی رژیم صهیونیستی به اطراف ابراج الفیروز به شهادت رسیده و شش نفر دیگر نیز زخمی شدند.

گفتنی است، روز یکشنبه سال تحصیلی جدید در فلسطین آغاز شد ، این درحالی است که به دلیل حملات رژیم صهیونیستی به مدارس و تاسیسات زیربنایی در نوار غزه ، 470 هزار دانش آموز فلسطینی از رفتن به مدرسه محروم شده اند .

وزارت آموزش و پرورش فلسطین در نوار غزه اعلام کرده است تا زمانی که تجاوزها و حملات رژیم صهیونیستی به طور کامل متوقف نشود ، آغاز به کار مدارس بسیار خطرناک خواهد بود .

از سوی دیگر سازمان ملل روز گذشته اعلام کرد بیش از 460 هزار نفر از اهالی نوار غزه یعنی حدود یک چهارم از کل جمعیت این منطقه به دلیل حملات اسراییل ناچار به ترک خانه و کاشانه خود شده اند .

نیروهای مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی از عصر سه شنبه گذشته تاکنون 620 راکت به سمت اراضی اشغالی شلیک کرده اند.

کد خبر 269857

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha