همشهری آنلاین: وزیر دفاع با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی دیگر پیروز هیچ جنگی نخواهد بود و حتی دیگر قدرت اتخاذ تصمیم برای ورود به یک جنگ جدید را ندارد گفت: لفاظی‌های تهدید‌آمیز آنان در حد یک بلوف سیاسی است.

دهقان

به گزارش مهر، سردار سرتيپ پاسدار حسين دهقان، وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در جلسه شوراي راهبردي وزارت دفاع طي سخناني با اشاره به مقاومت توصيف‌ناپذير و پيروزي شورانگيز مردم غزه در جنگ 51 روزه گفت: رژيم غاصب صهيونيستي ديگر پيروز هيچ جنگي نخواهد بود و حتي ديگر قدرت اتخاذ تصميم براي ورود به يك جنگ جديد را ندارد و لفاظي‌هاي تهديد‌آميز آنان نيز در حد يك بلوف سياسي است.

وی افزود: شكست مفتضحانه و ذلت‌بار رژيم صهيونيستي در واقع شكست سياست‌هاي آمريكا در منطقه است و زمان آن رسيده كه آمريكايي‌ها واقعيت‌هاي منطقه را بپذيرند و ضمن پرهيز از مداخله‌جويي و عدم حمايت از صهيونيسم و تروريسم خود را از گردابي كه صهيونيست‌ها براي آنان فراهم كرده‌اند نجات دهند.

وزير دفاع با اشاره به اذعان رسانه‌هاي رژيم صهيونيستي مبني بر اينكه دوران پيروزي‌هاي اسرائيل به سرآمده است گفت: امروز مقاومت از قابليت‌ها و توانمندي‌هايي برخوردار است كه مي‌تواند در برابر هرگونه تهديدي از سوي رژيم صهيونيستي از موضع برتر برخورد و اهداف و خواسته‌هاي خود را عملي كند.

سردار دهقان در ادامه افزود: مقاومت 51 روزه مردم غزه مسايل ديگري را نيز آشكارتر كرد كه عبارتند از بي‌تفاوتي سازمان‌هاي بين‌المللي نسبت به نسل‌كشي رژيم صهيونيستي در غزه، برخوردهاي دوگانه آمريكا و حمايت بي‌قيد و شرط و همه‌جانبه از رژيمي كه ابتدايي‌ترين حقوق انساني را به بدترين و فجيح‌ترين شكل ممكن پايمال مي‌كند.

وي افزود: نبرد شجاعانه رزمندگان سلحشور فلسطيني با متجاوزين رژيم صهيونيستي و مقاومت دليرانه مردم غزه در برابر شديدترين حملات هوايي، موشكي و توپخانه‌اي رژيم كودك‌كش صهيونيستي و وادار كردن آنان به عقب‌نشيني و پذيرش خواسته‌هاي مردم غزه، اين درس تاريخي را تكرار كرد كه با توكل به خدا و مقاومت و ايثار مي‌توان بر مجهزترين تجهيزات و سلاح‌ها غلبه كرد و شكست و ذلت را بر دشمن تحميل كرد.

وزير دفاع تصريح كرد: هرگونه ماجراجويي جديد از سوي رژيم صهيونيستي در منطقه، بي‌ترديد اين رژيم جعلي را به پايان عمر ننگين و سراسر خباثت و جنايتش نزديكتر و عزم و قدرت مقاومت را براي پاسخگويي به شرارت‌هاي اين رژيم افزون‌تر خواهد كرد.

سردار دهقان، سرنوشت رژيم صهيونيستي، داعش، منافقين و گروههاي افراطي و خشونت‌طلب را كه در يك جبهه بر عليه انسانيت و پيروان اديان الهي مي‌جنگند را سرنوشتي بدتر از صدام حسين توصيف كرد و گفت: به بركت بيداري، هوشياري و مقاومت مردم منطقه زمان فروپاشي و اضمحلال كامل آنان نزديك است.

وزير دفاع در پايان با تجليل و گراميداشت ياد و خاطره شهداي حماسه آفرين غزه گفت: خون اين شهداي مظلوم، طومار رژيم صهيونيستي را در هم خواهد پيچيد و فلسطين و قدس شريف را از لوث وجود آنان پاك خواهد كرد.

کد خبر 270648

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha