همشهری آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: این رژیم با استفاده از شرایط موجود و بحرانی منطقه، دست به اقدامات جنایتکارانه علیه مردم مسلمان و روزه‌دار فلسطین زده است.

حسین دهقان

به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ حسین دهقان در جمع کارکنان وزارت دفاع افزود: متأسفانه سکوت کشورهای اسلامی و نظاره‌گری بی‌طرفانه آنها نسبت به غصب، اشغال، تجاوز و آدم‌کشی این رژیم غاصب باعث جری شدن و تداوم این نوع اقدامات شده است.

وی ادامه داد: تعجب از آنجاست که کشورهای به اصطلاح مدافع حقوق بشر که حتی دامنه اقدامات خود را به دفاع از حیوانات نیز تسری داده و می‌دهند چگونه از این جنایت‌های ضدبشری حمایت می‌کنند؟

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همچنین تاکید کرد: یقیناً انتفاضه مردم فلسطین و مقاومت آنها در قبال این تجاوزات، روسیاهی را برای حامیان این رژیم و شکست خفت‌بار را برای متجاوزان به دنبال دارد.

دهقان با اشاره به حضور داعش در عراق، گفت: در شرایط فعلی، رژیم صهیونیستی و گروه تکفیری - بعثی - صهیونیستی داعش در یک اقدام هماهنگ و هدایت شده علیه ملت‌ها و دولت‌های سوریه، عراق و فلسطین به راه افتاده‌اند و با آدم‌کشی و شعله‌ور کردن جنگ، منطقه را به سمت بحرانی عمیق سوق داده‌اند.

وی راه نجات ملت فلسطین و قدس شریف را مقاومت دانست و اظهار کرد: یقیناً دنیای اسلام به پیام امام (ره) در تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بعنوان «روز قدس» پاسخ خواهند داد و ضمن محکوم کردن جنایات رژیم جنایتکار صهیونیستی، حمایت و پشتیبانی خود را از مقاومت مردم فلسطین اعلام خواهند کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پایان تأکید کرد: خون به ناحق ریخته شده بی‌گناهان از کودکان، زنان و مردان گریبان جنایتکاران را خواهد گرفت و به زودی به سزای اعمال ننگین خود خواهند رسید.

کد خبر 265872

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha