همشهری آنلاین: وزیر دفاع گفت: تجاوز ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی به غزه نشان از یک توطئه شیطانی برای تخلیه توان راهبردی مقاومت در اراضی اشغالی است.

حسین دهقان

به گزارش تسنیم، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جمع کارکنان وزارت دفاع طی سخنانی با اشاره به مقاومت حماسی و قهرمانانه مردم مظلوم غزه در مقابله با تهاجمات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس گفت: تجاوز ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی به غزه، بیانگر استیصال این رژیم و نظام سلطه در مواجهه با جبهه مقاومت و نشان از یک توطئه شیطانی برای تخلیه توان راهبردی مقاومت در اراضی اشغالی است.

وی افزود: اقدام دوباره این رژیم در تجاوز به غزه به رغم تجربه ناموفق و پذیرش شکست مفتضحانه جنگ 8 روزه بیانگر بحران وجودی این رژیم است.

وزیر دفاع سکوت مرگبار مدعیان دفاع از حقوق بشر را نوعی حمایت از اقدامات تروریستی گروه‌های تکفیری- صهیونیستی دانست و تصریح کرد: این حمایت‌های نامنصفانه موجب جری شدن هرچه بیشتر اشغالگران و ترغیب و تشویق تروریسم خواهد شد.

سردار دهقان گفت: دنیای اسلام و جهان عرب امروز در معرض یک انتخاب راهبردی است و بی‌توجهی و سکوت آن‌ها در قبال جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی نوعی امتیازدهی و پذیرش پیامدهای تاریخی زیانبار، غیرقابل قبول و جبران‌ناپذیر این سکوت است.

وزیر دفاع با تأکید بر این که جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و بکارگیری سلا‌های آزاردهنده از سوی آنها نشان داده که این رژیم به هیچکدام از اصول انسانی و مقررات بین‌المللی پایبند نیست، افزود: انزوا، خلع سلاح و محکومیت این رژیم حداقل اقدام انسانی است که دنیا می‌تواند در قبال این جنایتکاران جنگی و قداره‌بند انجام دهد.

سردار دهقان تصریح کرد: روز قدس فرصت مناسبی است تا ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه جهان به دفاع از حقوق مردم فلسطین به خیابان‌ها آمده و موجی از محکومیت علیه رژیم صهیونیستی را به صورتی گسترده و فراگیر به نمایش بگذارند.

وزیر دفاع گفت: امروز جهان اسلام در شرایط خاص و تعیین کننده‌ای به سر می‌برد که هوشیاری و توجه به ابعاد توطئه‌های استکباری نظام سلطه و صهیونیست‌ها امری است که اتحاد و انسجام ملت‌های مسلمان و دولت‌های اسلامی را برای صیانت از عزت و وحدت جهان اسلام به همراه خواهد داشت.

سردار دهقان در پایان سخنان خود ضمن اعلام حضور در راهپیمایی روز قدس از ملت عزیز و ظلم‌ستیز ایران و همه مسلمانان جهان برای حضور هرچه باشکوهتر در این راهپیمایی دعوت به عمل آورد.

کد خبر 266655

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha