همشهری آنلاین: معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع با اشاره به برگزاری مسابقات تکواندو نظامیان جهان(سیزم) به میزبانی وزارت دفاع گفت: وزارت دفاع آمادگی کامل را برای برگزاری هرچه باشکوه تر مسابقات تکواندو نظامیان جهان(سیزم) دارد.

عزتی

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، چهارمین جلسه ستاد برگزاری مسابقات تکواندو نظامیان جهان (سیزم) با حضور معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و رئیس ستاد برگزاری مسابقات و رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران با حضور روسای کمیته‌های مسابقات سیزم و در محل فدراسیون تکواندو برگزار شد.

امیر نصرالله عزتی معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع در این جلسه با اشاره به برگزاری مسابقات تکواندو نظامیان جهان(سیزم) به میزبانی وزارت دفاع گفت: وزارت دفاع آمادگی کامل را برای برگزاری مسابقات تکواندو نظامیان جهان(سیزم) دارد و تمام شرایط برای برگزاری مطلوب این مسابقات فراهم شده است.

وی با تشکر از زحمات فدراسیون تکواندو به ویژه رئیس فدراسیون تکواندو به دلیل زحماتی که برای برگزاری مسابقات سیزم متقبل شده‌اند، افزود: امیدواریم وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با برنامه‌ریزی و انسجام مطلوب و حمایت‌های بی‌دریغ ‌وزیر دفاع و جانشین وزیر و همچنین راهنمایی‌های و هدایت‌های ستاد کل نیروهای مسلح بتواند سومین دوره مسابقات تکواندو نظامیان جهان(سیزم) را در شان و جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار کند.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع از برگزاری سه نشست ستاد عالی این مسابقات در وزارت دفاع خبر داد و افزود: تقسیم کار منسجمی براساس ساختار ستاد برگزاری و تدوین دستورالعمل جامع برگزاری مسابقات صورت گرفته و بر این مبنا کمیته‌های مالی، ‌روابط خارجی، ‌امنیت، ‌مسابقات،‌ پزشکی، ‌پشتیبانی، حفاظت، ‌انتظامات،‌ پژوهشی، تبلیغات، تشریفات، روابط عمومی و دبیرخانه در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح متکفل برگزاری این مسابقات هستند.

سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو نیز با بیان اینکه امیدواریم جمهوری اسلامی ایران بتواند میزبان خوبی برای مسابقات تکواندو نظامیان جهان(سیزم) باشد گفت: با وجود امکانات بسیار مطلوب در فدراسیون تکواندو شامل سالن مسابقات با گنجایش 1100 نفر، سالن بدنسازی،‌تمرین و خوابگاه و امکانات اداری در مجاورت سالن مسابقات جمهوری اسلامی ایران آمادگی لازم را برای برگزاری سومین مسابقات سیزم را دارد.

وی حضور مقتدرانه بانوان تکواندوکار جمهوری اسلامی ایران با حجاب کامل را از ویژگی های ممتاز مسابقات تکواندو دانست و افزود: از زمانی که بانوان ما با حجاب اسلامی در مسابقات جهانی حضور یافته و کسب مدال می کنند در پوشش اسلامی بانوان مراکشی و لبنانی نیز اثرگذار بوده و با پیگیری های به عمل آمده با کمک سایر کشورهای اسلامی در سال 2005، ‌حضور بانوان مسلمان با حجاب اسلامی در قوانین جهانی تکواندو ثبت شده است.

در پایان رؤسای هر یک از کمیته‌های ستاد برگزاری مسابقات تکواندو نظامیان جهان گزارشی از فعالیت حوزه‌های تخصصی خود ارائه کردند.

کد خبر 265751

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha