همشهری آنلاین: معاون سرمایه انسانی وزارت دفاع گفت: همزمان با ۳۱ خرداد سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران‌، مراسم تجلیل از همسران ‌وزرای دفاع شهید و رونمایی از سایت ۱۰۰۰ شهید صنعت دفاعی با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ‌نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و برگزار ‌می‌شود.

شهید

‌به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ دوم دکتر ناصر شهلایی با گرامیداشت یاد شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه وزرای دفاع، شهیدان مصطفی چمران، سیدموسی نامجو و جواد فکوری افزود: این شهیدان با روحیه انقلابی‌، ولایت‌پذیری و حماسه‌آفرینی خود افتخارات بزرگی را در دوران سرنوشت‌ساز انقلاب اسلامی برای نظام مقدس اسلامی کسب کردند.

وی با اشاره به فرمایش حکیمانه مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» گفت: حقیقتا شهدا ولی نعمتان ما هستند و امروز پیشرفت و اقتدار چشمگیر ایران اسلامی به خصوص در عرصه صنعت دفاعی مرهون خون پاک و مطهر شهداست.

مجله  آشنایی با جنگ تحمیلی عراق علیه ایران (۱۳۵۹-۱۳۶۷)مجله آشنایی با زندگینامه شهدای دفاع مقدس

امیر شهلایی اظهار داشت: ‌شهدا سرمایه‌های ملی و گنجینه‌های بزرگ انقلاب اسلامی و ذخیره‌های نظام هستند که باید راه، سیره و اندیشه‌ آنان برای نسل های آینده بازگو شود.

وی با بیان اینکه ‌ همزمان با سالگرد شهادت پرافتخار مجاهد فی سبیل‌الله دکتر مصطفی چمران وزیر دفاع و نماینده امام در شورای عالی دفاع، مراسم تجلیل از همسران ‌وزرای دفاع شهید برگزار می‌شود، افزود: ‌در این مراسم ‌از سایت 1000 شهید صنعت دفاعی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، سردار سرتیپ دکتر حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری و خانواده معظم شهدا رونمایی در وزارت دفاع برگزار می‌شود.

معاون سرمایه انسانی وزارت دفاع خاطرنشان کرد: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در عرصه پرافتخار دفاع مقدس و عرصه صنعت دفاعی از جایگاه ویژه و منحصر به فردی برخوردار است به گونه‌ای که در طول دوران جنگ تحمیلی علاوه بر خدمت مجاهدانه در سنگر صنعت دفاعی و پشتیبانی از رزمندگان جان برکف ایران اسلامی با تقدیم 1000 شهید و صدها جانباز دین خود را به آرمان‌های والای اسلامی ادا کرده است.

امیر شهلایی اضافه کرد: وزارت دفاع تنها دستگاه اجرایی و وزارتخانه‌ای است که سه شخصیت برجسته و ارزشمند خود در کسوت وزیر را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و کارکنان متخصص و متعهد صنعت دفاعی می‌بایست با الهام از تفکرات این شهیدان مخلص و انقلابی ادامه‌دهندگان راه پر‌فروغ این شهید‌ان باشند.

کد خبر 263111

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha