همشهری آنلاین: مقام های عراق روز دوشنبه اعلام کردند که مجلس این کشور برگزاری یک نشست مهم را که برای روز سه شنبه برنامه ریزی شده بود، به دلیل دست نیافتن به توافق در مورد تعیین رییس مجلس به تعویق انداخت.

نشست مجلس عراق به تعویق افتاد

به گزارش ايرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه از بغداد، یک نماینده مجلس عراق در این خصوص گفت: نشست مجلس به 12 ماه اوت (21 مرداد ماه) موکول شده است.

این در حالی است که یک مقام دیگر عراقی اعلام کرد هنوز تاریخ دقیقی برای برگزاری نشست بعدی مجلس تعیین نشده است

تازه ترین تحولات و رویدادهای عراق

پاک سازی قریب الوقوع الانبار از لوث وجود تروریست های داعشی و هلاکت تعداد زیادی از اعضای این گروهک تروریستی به همراه انهدام هفت خودروی آن ها، از مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته عراق به شمار می آید.

هلاکت 60 تروریست در بغداد و دستگیری دو عضو ارشد داعش در فرودگاه نجف اشرف

خبرگزاری سومریه نیوز، روز دوشنبه به نقل از سعد معن سخنگوی فرماندهی عملیات بغداد، گزارش داد: بیش از 60 تروریست در بخش های جنوبی و شمالی پایتخت عراق طی هفته گذشته کشته شده اند.

وی، همچنین از دستگیری 62 فرد تحت تعقیب و 2 تن از تروریست هایی که از زندان بادوش در موصل گریخته بودند، خبر داد.

الانبار به زودی از لوث وجود نیروهای داعش و تروریست ها پاک می شود

صباح کرحوت رییس شورای استان الانبار عراق گفت: پاکسازی الانبار از لوث وجود تروریست هاي داعش نزدیک است، زیرا ارتش و نیروهای امنیتی ابتکار عمل را در دست دارند و با حمایت عشایر منطقه پیوسته به مخفیگاه های تروریست ها حمله می کنند.

خلیفه خودخوانده داعش تقلبی از آب درآمد

بنا به اظهارات رییس کمیته امنیتی شورای استان نینوا، برخلاف ادعای گروهک تروریستی داعش، کسی که با عنوان خلیفه خودخوانده این گروهک نماز جمعه گذشته موصل را برگزار کرد، ابوبکر خاتونی بود و نه ابوبکر بغدادی.

یک سرکرده تروریست ها در شرق فلوجه به هلاکت رسید

یکی از سرکرده های گروهک تروریستی موسوم به جیش المجاهدین در انفجار بمبی در شرق شهر فلوجه به هلاکت رسید.

ساعت شش هزار دلاری خلیفه داعش

روزنامه ساندی تلگراف با بررسی تصویر ساعتی که ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی تکفیری داعش به دست بسته بود، نوشت: این ساعت برای فردی مانند البغدادی بسیار عجیب است و به احتمال زیاد از مارک های مشهور با بهای بیش از 6000 دلار است.

تروریست تکفیری لبنانی، عامل انفجار انتحاری بغداد

ابوحفص اللبنانی لقب یک تروریست تکفیری انتحاری است که با منفجرکردن خود در منطقه الوشاش بغداد پایتخت عراق، باعث کشته و زخمی شدن تعدادی از شهروندان بی گناه عراقی شد.

حمله ارتش عراق به آخرین پایگاه داعش در تکریت

ارتش عراق روز یکشنبه به محله القادسیه که آخرین پایگاه گروه تروریستی داعش در شهر تکریت در شمال این کشور به شمار می رود، حمله کرد.

فیلم ویدئویی سرکرده داعش راست آزمایی می شود

سخنگوی ارتش عراق روز یکشنبه اعلام کرد که مقامات این کشور مشغول بررسی واقعی بودن ویدئویی هستند که از قرار معلوم ابوبکر البغدادی سرکرده گروهک داعش را به تصویر می کشد.

چهار تک تیرانداز داعشی در بابل عراق به هلاکت رسیدند

نیروهای امنیتی عراق در منطقه جرف الصخر در شمال استان بابل چهار تک تیرانداز گروهک تروریستی داعش را به هلاکت رساندند.

هفت خودروی داعش در دیاله منهدم شد

سرلشکر ستاد جمیل الشمری فرمانده پلیس دیاله در شرق عراق گفت: نیروهای امنیتی با یک عملیات کارآمد توانستند در جنوب منطقه دوالیب در شرق شهر بعقوبه هفت خودروی متعلق به گروهک تروریستی داعش را منهدم کنند.

کد خبر 265140

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha