همشهری آنلاین: یک مرجع تقلید با اشاره به اظهارات گستاخانه رئیس‌جمهور آمریکا و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: مردم هوشیار باشند و تبری خود را نسبت به این‌گونه دشمنان کینه‌توز ابراز کنند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران((ایسنا)، آیت‌الله نوری‌همدانی در پایان درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم برگزار شد، با اشاره به فرازهایی از نهج البلاغه امیرالمومنین(ع) اظهار کرد: مساله تولی و تبری در اسلام جایگاه بسیار مهم دارد، همانطوری که مومن تولی، نسبت به اهل بیت(ع) و دوستانشان دارد، بر او لازم، ضروری و واجب است که دشمنان خدا را نیز دشمن بدارد.

این استاد خارج فقه حوزه علمیه قم تصریح کرد: اسلام دین جامعی است که در تمامی ابعاد اجتماعی زندگی انسان‌ها فرامین دارد، خلاصه کردن آن، تنها در اخلاقیات ظلم به اسلام است.

نوری‌همدانی با بیان این‌که «حفظ کینه و خشم نسبت به دشمنان دین و خدا از سفارشات حضرت امام(ره)نیز می‌باشد» با اشاره به وصیت نامه حضرت امام خمینی (ره) بیان کرد: امام (ره)می‌فرماید «من سفارش می‌کنم به انقلابی‌ها که خشم و کینه خود را نسبت به دشمنان اسلام خاموش نکنید ».

وی با اشاره به دیدار اوباما و نتانیاهو در حاشیه اجلاس آیپک افزود: نخست وزیر رژیم صهیونیستی با کمال وقاحت و بی شرمی ایران را ترویست می‌داند و می‌گوید دشمنان اصلی ما ایران، حزب الله لبنان و مقاومت سوریه هستند.

وی تاکید کرد: مردم باید همواره هوشیار باشند و تبری خود را نسبت به این گونه دشمنان کینه‌توز ابراز کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از حوزه نیوز،‌ این مرجع تقلید با بیان این‌که «نتانیاهو خود را نجیب می‌داند» گفت: دشمنان خدا خود را نجیب می‌دانند و با کمال وقاحت بیان می‌کنند که باید برنامه‌های هسته‌ای ایران را از بین ببریم تا موفق نشویم آرام نمی‌نشینیم.

 

کد خبر 252059
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز