چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۸:۵۳
۰ نفر

گروه حوادث: کارآگاهان پلیس وقتی به 2 جوان موتور سوار مظنون شدند، نمی دانستند با تعقیب آنها راز سرقت‌های جدید از داروخانه‌ها و مطب پزشکان فاش می‌شود.

دوازدهم اردیبهشت ماه درست همان روزی که ماموران 2 سارق جوان را  که در جریان   سرقت‌های زنجیره‌ای‌  از داروخانه‌ها و مطب پزشکان یک جوان بسیجی را به شهادت رسانده بودند، دستگیر کردند سرقت مسلحانه دیگری از یک مطب دندانپزشکی گزارش شد.

با توجه به  اینکه روش این سرقت‌ شباهت زیادی با سرقتهای 2 جوان دستگیر شده داشت، در ابتدا این فرضیه تحت بررسی قرار گرفت که همدستان سارقان نقابدار داروخانه‌ها   برای انحراف پلیس دست به سرقت دیگری زده اند.

 اما وقتی مشخص شد سرقت‌ها هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند، کارآگاهان اداره یکم آگاهی ( مبارزه با سرقت مسلحانه) عملیات گسترده ای را برای دستگیری سارقان آغاز کردند، ولی سارقان سرنخی از خود برجای نگذاشته بودند.

 عصر سه شنبه گذشته، ماموران گشت پلیس در خیابان گلبرگ به 2 سرنشین یک موتورسیکلت مظنون شده و دستور ایست صادر کردند، اما وقتی مرد موتورسوار بدون توجه به دستور پلیس تلاش کرد از کمند ماموران بگریزد، ماموران اقدام به شلیک تیر هوایی کردند که در این هنگام ترک نشین از ترس بر زمین افتاد و همدستش فرار کرد.

در بازرسی بدنی این مرد جوان، یک لنگه جوراب نازک زنانه،نقاب، دستکش  و یک کلت قلابی کشف شد و به این ترتیب وی تحت بازجویی های پلیسی قرار گرفت. در جریان این بازجویی‌ها مرد جوان  گفت: از مدتی قبل من و 2همدستم تصمیم گرفتیم پولدار شویم بنابراین با تهیه یک کلت قلابی دست به سرقت از یک مطب دندانپزشکی درخیابان شهید فتحی شقاقی زدیم، پس از آن به یک مغازه لوازم آ‌رایشی حمله کرده و مقداری عطر و ادکلن سرقت کردیم.

ناکام ماندیم

مرد جوان در ادامه گفت: تمام نقشه هایمان ناکام ماند، چرا که فردای آن روز وقتی به داروخانه‌ای در گلبرگ حمله کردیم با داد و فریاد داروخانه‌دار بدون آنکه چیزی سرقت کنیم از ترس فرار کردیم.

روز بعد مطب پزشکی را شناسایی کردیم و تصمیم گرفتیم غروب به آنجا حمله کنیم اما چون دیر به آنجا رسیدیم ،  دکتر مطبش را تعطیل کرده و رفته بود. در حال طراحی نقشه سرقت دیگری بودیم که این بار با مظنون شدن پلیس دستگیر شدیم.

کد خبر 22797

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز