همشهری آنلاین: وزیر پیشنهادی نفت اصلی‌ترین محور کاری خود را عبور از تحریم‌ها با دیپلماسی نفتی عنوان کرد و گفت: تحریم موضوعی نیست که تنها در حوزه نفت باشد بلکه از مجموعه موضوعاتی است که باید تدابیر لازم در بخش‌های مختلف کشور از سوی رئیس جمهور در حوزه سیاست خارجی صورت گیرد.

بیژن نامدار زنگنه با اشاره به اولویت کاری خود در صورت اخذ رای اعتماد از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اصلی ترین فعالیت ما باید استفاده از دیپلماسی انرژی برای عبور موفق از شرایط تحریم باشد.

به گزارش همشهری آنلاین؛ وزیر پیشنهاد نفت دولت یازدهم در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت، در پاسخ به این سوال که آیا این امیداوری در دولت آقای روحانی مبنی بر شکسته شدن تحریم ها به ویژه در حوزه نفت وجود دارد؟ افزود: تحریم موضوعی نیست که تنها در حوزه نفت باشد بلکه از مجموعه موضوعاتی است که باید تدابیر لازم در بخش های مختلف کشور از سوی رئیس جمهور در حوزه سیاست خارجی صورت گیرد که امیدواریم این اتفاق رخ دهد.

نامدارزنگنه ادامه داد: خبر خوب ما به مردم، تدبیر همراه با امید است به طوری که می خواهیم در جامعه تحرک، اشتغال و امید به زندگی بهتر را ایجاد کنیم و این آن چیزی است که مدنظر این دولت خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه حمایت، پختگی و درک درست از شرایط در مجموعه مجلس مشاهده می شود، گفت: همراهی مجلس برای عبور از شرایط سخت بسیار امیدوار کننده است.

وزیر پیشنهادی نفت در پایان خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم درآمد کشور را افزایش دهیم و طرح های جدید را فعال کنیم زندگی مردم بهبود می یابد.

کد خبر 226049
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز