همشهری آنلاین: عضو هیات رئیسه مجلس، با بیان اینکه انتخاب رحمانی‌فضلی برای تصدی وزارت کشور از سوی دولت یازدهم، منطبق بر شعار اعتدال‌گرایی دکتر روحانی و بهترین گزینه برای هدایت این وزارتخانه است، تصریح کرد: جوسازی و فضا‌سازی ضد ایشان بد‌اخلاقی سیاسی و غیر‌منصفانه است.

فضلی

حسین‌ سبحانی‌نیا ، با بیان اینکه عبد‌الرضا رحمانی‌فضلی موثر‌ترین و بهترین گزینه‌ها برای وزارت کشور دولت یازدهم است که دکتر روحانی او را برای اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی کرد، گفت: رحمانی‌فضلی از مدیران کارآمد و موفق نظام است که کارنامه مدیریتی بسیار خوبی را از خود بر جای گذاشته است.

به گزارش همشهری آنلاین، نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت اضافه کرد: سابقه حضور رحمانی‌فضلی در مجلس چهارم و موفقیت و تلاش وی در سمت نمایندگی ملت ایران، زمینه‌ساز تعامل منطقی او در مقام وزارت کشور با مجلس است و از آنجایی که وزارت کشور بیشترین ارتباط را با خانه ملت و نمایندگان دارد، معتقدم رحمانی‌فضلی بهترین گزینه برای تصدی وزارت کشور است.

وی با اشاره به جوسازی‌هایی که ضد رحمانی‌فضلی از سوی برخی افراد، تشکل‌ها، رسانه‌ها در داخل و خارج مجلس مطرح می‌شود، گفت: این جوساز‌ی‌ها و فضا‌سازی‌ها را غیر منصفانه و بداخلاقی سیاسی می‌دانم چون دکتر حسن روحانی شخصا از رحمانی‌فضلی دعوت به همکاری کرد و کسی معرف او نبود.

عضو هیات رئیسه مجلس، با تاکید بر اینکه رحمانی‌فضلی از گزینه‌های منطبق با شعار اعتدال‌گرایی دولت روحانی است، تصریح کرد: او شخصی کارآمد، منطقی و اصولگرا است که امیدوارم با رای بالای مجلس، تصدی وزارت کشور را بر عهده گیرد.

کد خبر 226086
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز