سه‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۲
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: حزب‌الله لبنان اعلام کرد تصمیم وزرای خارجه اتحادیه اروپا که شاخه نظامی حزب‌الله لبنان را در لیست سازمان‌های تروریستی قرار دادند خصمانه و ظالمانه است و با دست آمریکا و با جوهر رژیم صهیونیستی نوشته شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه المنار، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که با تصمیم کشورهای عضو اتحادیه اروپا مبنی بر قراردادن شاخه نظامی این حزب در فهرست سازمان‌های تروریستی مخالف است.

حزب‌الله لبنان تاکید کرد که این تصمیم خصمانه و ظالمانه است و در آن به هیچ توجیه یا شواهدی استناد نشده است.

گروه مقاومت لبنان اعلام کرد: تن‌دادن کشورهای عضو اتحادیه اروپا به اعمال فشارهای آمریکا و اسرائیل یک اقدام خطرناک در راستای تسلیم‌شدن این کشورهاست و آنها با این اقدام اذعان کردند که دستورات کاخ‌سفید را به صورت کامل اجرا می‌کنند.

حزب الله لبنان تاکید کرد: این تصمیم ظالمانه به هیچ وجه بیانگر منافع کشورهای عضو اتحادیه اروپا نیست و مغایر با ارزش‌ها و آرمان‌های آنها مبنی بر حمایت از آزادی و استقلال است.

حزب‌الله لبنان اعلام کرد: اگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا گمان می‌کنند که با تن‌دادن به دستورات آمریکا و صدور این تصمیم می‌توانند جایگاهی را برای خود در منطقه عربی و اسلامی ما به دست آوردند، ما به آنها می‌گوییم که واشنگتن پیش از شما این چنین تصمیمی را صادر کرد و تنها شکست و ناامیدی را برداشت کرد.

کد خبر 224322
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز