همشهری آنلاین: کتاب «نمایه محصولات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران» توسط معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای نخستین‌بار به شکلی پرمحتوا تدوین و منتشر شد.

نمایه محصولات

این کتاب به منظور معرفی محصولات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و انتقال تجربیات به فعالان و کنشگران فرهنگی و هنری چاپ و منتشر شده است.

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران که 17 سال از تولد آن می‌گذرد، یکی از نخستین نهادهایی است که برای تقویت معرفت دینی و روحیه زیبایی طلبی و حقیقت جویی انسان‌ها در جامعه شهری و میان شهروندان موجودیت یافته است و در این راستا افق پیش‌روی آن آرمان شهری است با معیارهای انسانی‌تر و متعالی‌تر.

مقدمه کتاب به قلم امیر خوراکیان رئیس این سازمان نگارش شده است. در بخشی از مقدمه آمده است:

«... اقدام ارزشمند معاونت فرهنگی سازمان در طراحی، تولید و انتشار «نمایه محصولات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران» یک گام ماندگار، تاثیرگذار، الهام بخش و آموزنده برای تمامی فعالان و کنشگران متنوع این عرصه، به‌ویژه در سازمان، باید تلقی شود...»

جلد مناسب، مرغوبیت کاغذ، طراحی شکیل و قطع مناسب از مزایای قابل اشاره کتاب نمایه محصولات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است. اما در کنار اینها بهتر بود صفحه‌ای تحت عنوان فهرست برای کتاب در نظر گرفته می‌شد.

کتاب «نمایه محصولات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران»در 486 صفحه با کاغذ گلاسه و به شکلی زیبا در سال 1391 با شمارگان 1000 نسخه، منتشر شده است.

کد خبر 224207
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز