مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۷
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: گزارش عملکرد ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان؛ مرداد ۱۳۹۲ توسط اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران منتشر شد.

نمایه عملکرد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

امیر خوراکیان رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ابتدای این گزارش آورده است: توفیق برگزاری چهارمین دوره ویژه برنامه بر آستان جانان از دو منظر برای فضای فرهنگی شهر تهران و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران دستاوردهای ارزشمندی به همراه داشت.

اول اینکه توانست مجموعه‌ای از برنامه‌های مناسب با ماه مبارک رمضان را ارائه دهد. برنامه هایی که از یک سو برای پرکردن اوقات فراغت شهروندان و خانواده در فصل تابستان فعالیت‌های متنوعی را ارایه نماید و از سوی دیگر معنویتی از جنس ماه میهمانی خدای مهربان را در مناطق 22 گانه شهر تهران بگستراند و تفاوت رمضان المبارک را با سایر ماه‌های سال یادآوری نماید.

دوم اینکه تجربه برنامه‌های فراگیر جریان ساز را در سازمان محقق و الگویی ارزشمند از مجموعه برنامه‌های هدفمند و چند وجهی ارایه نماید.

فراگیر بودن، موضوع محوری، پشتیبانی محتوایی، تنوع و جذابیت، خانواده مخاطب اصلی، پیوست رسانه‌ای و تبلیغاتی و همزمانی پخش در رسانه ملی و ارزشیابی و اثرسنجی از ویژگی‌های این برنامه‌ها بوده است.

این گزارش شرح مفصلی از عملکرد برنامه‌های ویژه مناطق 22 گانه شهرداری تهران در ایام ماه مبارک رمضان 1434 قمری می‌باشد که با نام بر‌آستان جانان و مشتمل بر یازده فصل تهیه شده است.

  1. سفیر مهربانی
  2. ویژه برنامه بوستان‌ها
  3. ایستگاه‌های فرهنگی هنری
  4. تولیدات
  5. تبلیغات و اطلاع رسانی
  6. عمری با قرآن
  7. جشنواره نان و خرما
  8. سحر خیزان کوچک
  9. فرهنگسرای موقت بیداری اسلامی
  10. سازمان در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم
  11. اقدامات ویژه عید سعید فطر

گزارش عملکرد برآستان جانان که در سال 92 با شعار، شهر خدا شهر مهربانی تهیه شده است توسط منیژه بهارلو بعنوان دبیر اجرایی و با صفحه آرایی محمد جمال‌آزاد در 172 صفحه همراه با تصاویر رنگی منتشر شده است.

کد خبر 233603
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز