گروه حوادث: مرد معتاد دوستش را به قتل رساند تا پول‌ها و گوشی گران‌قیمتش را سرقت کند اما برای اینکه کسی پی به راز جنایت نبرد، مجبور شد 3 روز با جسد مقتول زندگی کند.

صبح 6 خردادماه امسال، زمانی که کشاورزان سرگرم شخم‌زدن زمینی در اطراف شهرستان نوشهر بودند، با چمدانی روبه‌رو شدند که داخل زمین دفن شده بود. آنها چمدان را بیرون کشیدند و وقتی درش را باز کردند، با جسد مردی روبه‌رو شدند که جز اسکلت، چیز زیادی از آن باقی نمانده بود.وقتی مأموران پلیس آگاهی استان مازندران در جریان کشف جسد قرار گرفتند، راهی محل حادثه شدند و از همان زمان تحقیقات برای کشف راز این جنایت شروع شد.

بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که جسد، مثله شده و بخشی از آن داخل چمدان قرار گرفته بود. این در حالی بود که متخصصان پزشکی قانونی اعلام کردند که قربانی مردی میانسال است که حدود 2ماه از مرگش می‌گذرد.از آنجا که جز مقداری لباس، هیچ سرنخی برای شناسایی هویت مقتول وجود نداشت، مأموران به شناسایی افرادی پرداختند که در ماه‌های گذشته، خصوصا فروردین‌ماه ناپدید شده بودند.

آنها در ادامه به پرونده مرد میانسالی به نام حامد رسیدند که اوایل فروردین‌ماه گم شده و خانواده‌اش با حضور در اداره پلیس ماجرای ناپدید شدن وی را گزارش کرده بودند. وقتی خانواده حامد به پزشکی قانونی مراجعه کردند، از روی بقایای جسد و همچنین لباس‌هایش، او را شناسایی کردند و گفتند که مقتول کسی جز پسرشان نیست. مأموران در ادامه متوجه شدند که مرد میانسال آخرین بار هنگام رفتن به خانه مردی به اسم هوشنگ دیده شده بود.

بررسی‌های پلیس نشان می‌داد که هوشنگ در خرید و فروش مواد‌مخدر فعالیت دارد و خانه‌اش پاتوقی برای مصرف مواد، مخصوصا هروئین است. این در حالی بود که طبق اظهارات همسایه‌ها، مقتول نیز به مواد‌مخدر اعتیاد داشت و گاهی اوقات برای مصرف مواد به خانه هوشنگ می‌رفت. مأموران که حدس می‌زدند هوشنگ از راز جنایت باخبر است، وی را دستگیر کردند و مرد جوان در همان بازجویی‌های اولیه به قتل اعتراف کرد و گفت: هشتم فروردین‌ماه بود که حامد(مقتول) برای مصرف مواد به خانه‌ام آمد. آن روز متوجه شدم که یک گوشی گران‌قیمت و مقدار زیادی پول همراهش است.

برای همین تصمیم گرفتم هر طور شده پول‌ها و گوشی را سرقت کنم. آن روز خیلی بیشتر از روزهای قبل به او مواد تزریق کردم و بعد از دقایقی وی بدحال شد و روی زمین افتاد. وقتی مطمئن شدم که نفس نمی‌کشد، پول‌ها و موبایلش را دزدیدم و جسدش را به یکی از اتاق‌ها بردم. چون وسیله‌‌ای برای انتقال جسد نداشتم و از طرفی می‌ترسیدم ماجرا لو برود، 3روز جسد را در خانه‌ام نگه داشتم تا اینکه متوجه شدم بوی تعفن خانه را پرکرده است برای همین آن را مثله کردم و بخش اصلی جسد را داخل چمدان گذاشتم و با انتقال به زمین‌های کشاورزی، دفن کردم. بخشی دیگر را هم به جنگل بردم و در یک کانال آب انداختم.سرهنگ عظیمی، رئیس پلیس آگاهی استان مازندران با بیان این خبر گفت: بعد از اعترافات عامل جنایت، برای او قرار بازداشت صادر شد و تحقیقات تکمیلی درخصوص پرونده ادامه دارد.

کد خبر 223283
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز