سه‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی غرب استان‌تهران از دستگیری زنی خبر داد که با همدستی پسرهمسایه، اقدام به قتل همسرش کرده بود.

قتل خون

سرهنگ خدادادی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر با بیان اینکه در بیست و پنجم خردادماه امسال ماموران کلانتری بهارستان در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان کشف جسد مجهول‌الهویه مرد جوانی در اتوبان تهران - ساوه قرار گرفتند، گفت: با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی فرماندهی غرب استان تهران به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان با حضور در محل حادثه، با پیکر بی‌جان مردی حدود 30 ساله روبرو شدند که هیچ‌گونه آثار جراحت بر بدن وی مشهود نبود، گفت: با توجه به کشف جسد مجهول‌الهویه، بلافاصله جسد به دستور قاضی پرونده برای تحقیقات بیشتر به پزشکی‌قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان آغاز شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی غرب استان‌تهران با بیان اینکه کارآگاهان در بررسی‌های بیشتر اقدام به تطابق اطلاعات و عکس جسد مجهول‌الهویه یافت‌شده در بیابان‌های بهارستان با اطلاعات افراد فقدانی، کردند گفت: سرانجام پس از تطبیق عکس جسد با اطلاعات یکی از افراد مفقودشده هویت این مرد به نام «جواد» متولد سال 1364 یافت شد.

خدادادی با بیان اینکه با کسب اطلاعات هویتی این فرد، بلافاصله تحقیقات از اعضای خانواده و آشنایان این فرد برای یافتن سرنخی از چگونگی وقوع جنایت آغاز شد، گفت: کارآگاهان در بررسی‌های تکمیلی دریافتند که همسر جوان این مرد به نام «زهره» اظهارات ضد و نقیضی در مورد چگونگی مفقودشدن همسرش دارد، بنابراین تحقیقات کارآگاهان روی همسر جواد متمرکز شد که سرانجام این فرد در دام تناقض‌گویی‌هایش اسیر شد و پرده از جنایت همسرش برداشت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی غرب استان تهران با بیان اینکه تحقیقات از همسر جواد ادامه داشت تا این که پزشکی‌قانونی در بررسی دقیق جسد، چند تارمو که در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که مربوط به همسر «جواد» است را در زیر ناخن‌های مقتول یافت، گفت: همسر این فرد در اعترافات خود عنوان کرد که به دلیل فساد اخلاقی شدید همسرش و همچنین اختلافات قبلی با طراحی نقشه‌ای و با همدستی پسر همسایه به نام «یوسف» اقدام به قتل رساندن «جواد» می‌کنند.

وی با بیان اینکه «زهره» در ادامه اعترافات خود در مورد شب حادثه با بیان اینکه در مسیر بازگشت از منزل پدری‌اش به دلیل اختلاف و فساد اخلاقی همسرش با وی درگیر شده و این درگیری موجب شد که «زهره» با همکاری «یوسف» اقدام به قتل همسرش کند، به گونه‌ای که وی اقدام به تزریق آمپول هیدروکلراید به دست «جواد» کرده و پس از گذشت نیم ساعت با کشیدن نایلون بر سر وی، او را به قتل رسانده و جسد پتوپیچش را با یک دستگاه خودروی پژو 405 در بیابان‌های اطراف نسیم‌شهر رها می‌کند.

خدادادی با بیان اینکه با ثبت اظهارات همسر مقتول، شناسایی و دستگیری همسر وی «یوسف» در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت، گفت: این فرد در یک قرار صوری با «زهره» دستگیر شد و ضمن قبول بزه انتسابی، پرده از راز جنایت «جواد» برداشت.

به گفته رئیس پلیس آگاهی فرماندهی غرب استان تهران، متهمان به همراه پرونده متشکله در اختیار مقام‌قضایی قرار گرفتند.

کد خبر 223421
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز