چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: جوانی که پس از مصرف موادمخدر صنعتی شیشه در اقدامی جنون‌آمیز مادرش را به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

توهم

به گزارش ایسنا، چندی پیش وقوع یک مورد آتش‌سوزی منزل به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 سامانه 125 آتش‌نشانی و اورژانس دامغان اطلاع داده شد و به دنبال آن ماموران انتظامی کلانتری و آتش‌نشانان در محل حاضر شدند.

پس از اطفای حریق، ماموران و عوامل امدادی با جسد سوخته زنی مواجه شدند که با توجه به اهمیت حساسیت موضوع و همچنین این که احتمال عمدی‌بودن حادثه وجود داشت، تحقیقات عوامل انتظامی برای دستگیری عامل یا عاملان آتش‌سوزی آغاز شد.

در ادامه روند تحقیقات ماموران شواهدی از سوابق کیفری پسر مقتوله به دست آوردند که شواهد وی را در گروه مظنونان ردیف اول این پرونده قرار داد.

ماموران انتظامی پس از انجام هماهنگی‌های لازم، فرزند زنی که جسدش در آتش‌سوزی منزلش کشف شده بود را به اداره آگاهی دامغان منتقل و تحقیقات خود از وی را آغاز کردند.

این جوان که در ابتدا منکر هر گونه اقدامی علیه جان مادرش می‌شد، پس از تحقیقات و رویارویی با شواهد و ادله موجود، به قتل مادرش اعتراف و علت آن را توهم ناشی از استعمال موادمخدر صنعتی شیشه که اعتیاد شدیدی به آن داشت، اعلام کرد.

سرهنگ غلامرضا کاظم‌زاده، فرمانده انتظامی شهرستان دامغاندر تایید این خبر گفت: بررسی بیشتر این موضوع تحت نظر پزشکی‌قانونی و کارآگاهان پلیس آگاهی ادامه دارد و متهم به قتل نیز با قرار مناسب روانه زندان شد.

کد خبر 228041
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز