سه‌شنبه ۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۶
۰ نفر

گروه حوادث: راز ۳روز شکنجه مرگبار دختر افغانی با اعترافات برادر خشمگین وی فاش شد.

متهم

24شهریور‌ماه سال‌جاری زن میانسالی به همراه پسری جوان، پیکر نیمه‌جان دختری را به بیمارستانی در شرق پایتخت انتقال دادند. دختر جوان اما در اثر شدت جراحات روی تخت بیمارستان جان‌باخت. با توجه به اینکه آثار کبودی و ضرب و جرح روی بدن قربانی دیده می‌شد و مرگ وی مشکوک به‌نظر می‌رسید مسئولان بیمارستان با پلیس تماس گرفتند و مأموران را در جریان مرگ مرموز این دختر قرار دادند. تیمی از مأموران راهی بیمارستان شدند و در نخستین اقدام به تحقیق از زن میانسال پرداختند.

وی گفت: در حال عبور از جاده رودهن بودم که یک دفعه چشمم به پیکر نیمه‌جان دختری افتاد که بیهوش کنار جاده افتاده بود. تصور کردم که تصادف کرده و برای همین از خودروهای عبوری کمک خواستم تا او را به بیمارستان برسانیم. همان لحظه راننده جوان یک خودروی پراید توقف کرد و با کمک هم دختر مجروح را به بیمارستان انتقال دادیم.

اظهارات زن میانسال در حالی بیان می‌شد که راننده پراید ماجرا را طور دیگری برای مأموران تعریف کرد. با توجه به اظهارات ضد‌و نقیض آنها، کارآگاهان به تحقیقات خود در این زمینه ادامه دادند و دریافتند که هم قربانی و هم زن و مردی که او را به بیمارستان بردند، از اتباع افغانی هستند.

با دستور قاضی قریشی‌زاده، بازپرس جنایی تهران زن میانسال و راننده پراید بازداشت شدند و برای تحقیقات بیشتر به اداره آگاهی انتقال یافتند. ماموران به بازجویی از این زن و مرد پرداختند تا اینکه پسر جوان کلید معمای مرگ دختر افغانی را در اختیار مأموران قرار داد. وی گفت: قربانی خواهرم است و من او را به قتل رسانده‌ام. متهم ادامه داد: چند روز قبل از حادثه او را در خیابان با پسر غریبه‌ای دیدم. خیلی عصبانی شدم و او را به خانه بردم و در اتاقی زندانی کردم.

من 3روز خواهرم را شکنجه دادم و در این مدت با کابل او را کتک زدم تا اینکه آخرین روز از هوش رفت. هرچه صدایش کردم جوابم را نداد. من که خیلی ترسیده بودم با فاطمه (زن میانسال) که یکی از بستگانمان است تماس گرفتم و موضوع را برایش تعریف کردم. او نیز ‌خودش را به خانه‌ام رساند و گفت که باید خواهرم را به بیمارستان ببریم.

من ترسیده بودم و از ترس لو رفتن اجازه ندادم او را به بیمارستان ببریم اما فاطمه گفت که داستان سرایی می‌کنیم تا کسی به ما مشکوک نشود. اما دروغ‌پردازی‌های ما فاش شد و بالاخره لو رفتیم. بعد از اعترافات این برادر خشمگین، قاضی دستور بازداشت موقت وی و زن میانسال را صادر کرد و هر دو متهم با قرار قانونی برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفتند.

کد خبر 232394
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز