دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۶
۰ نفر

گروه حوادث: مرد جنایتکار که سال گذشته ۳عضو خانواده‌ای را در کرمان به طرز هولناکی به قتل رسانده بود، پس از ۱۹‌ماه فرار به دام افتاد.

این جنایت بامداد 22فروردین سال گذشته رخ داد. کارآگاهان جنایی کرمان وقتی در خانه‌ای در شهرک صنعتی کرمان حاضر شدند، اجساد غرق در خون زن و مردی جوان و دختربچه 5ساله آنها را دیدند که به طرز هولناکی به قتل رسیده بودند. بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که این جنایت از سوی فردی آشنا صورت گرفته و احتمالا انگیزه آن، انتقام‌جویی بوده است.

اجساد زن جوان و دخترش در رختخوابشان پیدا شد اما جسد مرد خانواده داخل آشپزخانه. همه‌‌چیز نشان می‌داد که قاتل آشنا، ابتدا با مرد خانواده درگیر شده و او را از پای درآورده و سپس به سراغ همسر و دختر او رفته و آنها را نیز به قتل رسانده است. کارآگاهان هیچ سرنخی از عامل جنایت نداشتند و هیچ‌کدام از همسایه‌ها، فرد مشکوکی را آن اطراف ندیده بودند.

از طرفی کسی خبر نداشت که قربانیان با کسی اختلاف داشته‌اند یا نه و همه اینها پلیس را با معمایی پیچیده روبه‌رو کرده بود؛ معمایی که برای حل آن، چندین نفر دستگیر شده و تحت بازجویی قرار گرفتند اما سرنخی از عامل جنایت به‌دست نیامد. سرهنگ پوررضا قلی، رئیس پلیس آگاهی استان کرمان در گفت‌وگو با همشهری می‌گوید:

معمای این پرونده به‌صورت کاملا علمی فاش شد. در این مدت ما 8 مظنون را دستگیر کردیم اما مشخص شد که همه آنها بی‌گناهند. آخرین مظنون اما یک‌ماه پیش شناسایی شد و او فردی بود که در کار خرید و فروش شیشه بود. بررسی‌ها نشان می‌داد که این فرد که پدرام نام دارد، همزمان با جنایت ناپدید شده و 8ماهی در خارج از کرمان زندگی کرده و پس از آن دوباره به خانه‌اش برگشته و کار خرید و فروش شیشه را از سر گرفته بود. وی ادامه می‌دهد:

تمامی تحقیقات نشان می‌داد که پدرام تنها کسی است که می‌تواند در این جنایت نقش داشته باشد به همین دلیل وی 10روز پیش دستگیر شد و گرچه در ابتدا مدعی بود که بی‌گناه است در ادامه به جنایت اعتراف کرد. این مرد شیشه‌ای گفت که از مدتی قبل با پدر خانواده بر سر مسائل مالی اختلاف داشته و شب حادثه درحالی‌که تبری همراهش بوده، راهی خانه آنها شده بود تا اختلافاتش را حل کند. گفت‌وگوی آنها اما نتیجه‌ای نداشت و او ابتدا دست به قتل پدر خانواده زد و پس از آن همسر و دختر او را که بیدار شده بودند، به قتل رساند.

کد خبر 235894
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز