دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۰
۰ نفر

گروه حوادث: درگیری ۲پسر جوان بر سر مسئله‌ای پیش پا افتاده، رنگ خون گرفت و باعث مرگ یکی از آنها شد.

مدتی قبل مردی نزد مأموران پلیس شهرستان کلاله در استان گلستان رفت و مدعی شد که پسر جوانش از زمانی که برای دیدن یکی از دوستانش از خانه خارج شده، بازنگشته و گم شده است. با اظهارات این مرد تحقیقات مأموران در این زمینه آغاز شد تا اینکه ساعاتی بعد مأموران پلیس در جریان کشف جسد نیمه‌سوخته جوانی در حاشیه شهر قرار گرفتند و راهی آنجا شدند. مشخصات مقتول با مشخصات پسر گمشده یکی بود و خانواده وی بعد از حضور در پزشکی قانونی، جسد را شناسایی کردند و گفتند که قربانی پسر گمشده آنهاست.

درحالی‌که هیچ‌کس نمی‌دانست پسر جوان با چه انگیزه‌ای و توسط چه‌کسی به قتل رسیده است، تحقیقات مأموران برای کشف راز جنایت شروع شد. تیم تحقیق در بررسی‌های اولیه دریافت که مقتول آخرین بار همراه یکی از دوستان صمیمی‌اش به نام بهزاد مشاهده شده بود. بنابراین بهزاد دستگیر شد و با گذشت 48ساعت از ماجرا، راز جنایت را فاش کرد.

او گفت: من و مقتول دوستان صمیمی بودیم اما روز حادثه بر سر موضوعی پیش‌پاافتاده با هم دچار مشاجره شدیم که این مشاجره به درگیری تبدیل شد و من که کنترلم را از دست داده بودم، با ضربات چاقو وی را به قتل رساندم. وقتی به‌خودم آمدم و فهمیدم دست به چه جنایتی زده‌ام، تصمیم گرفتم هرطوری شده جسد را نابود کنم. برای همین آن را با ماشینم به حاشیه شهر بردم و آتش زدم اما خیلی زود دستگیر شدم. سرهنگ رضا بهروزی، رئیس پلیس شهرستان کلاله با بیان این خبر گفت: بعد از اعترافات متهم، برای او قرار بازداشت صادر شد و تحقیقات تکمیلی درخصوص این پرونده ادامه دارد.

کد خبر 227730
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز