گروه شهری: مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند از فروش فوق‌العاده کالاهای اساسی فروشگاه شهروند در‌ماه مبارک رمضان خبر داد.

قدرت گودرزی تصریح کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته همزمان با شروع‌ماه رمضان، در تمامی شعب 23گانه شهروند فروش فوق‌العاده خواهیم داشت.مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند با بیان اینکه در زمان افطار بسیاری از شهروندان در فروشگاه‌ها حضور دارند، افزود: هنگام افطار نیز از تمامی مشتریان حاضر در مجموعه فروشگاه‌های شهروند، پذیرایی به عمل خواهد آمد.

وی درباره عرضه کالاهای اساسی در این فروشگاه اظهار کرد: شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند مشکلی در تأمین و عرضه کالاهای اساسی شهروندان ندارد و به وفور به عرضه کالاهایی چون برنج، حبوبات، روغن، گوشت، مرغ، چای، قند، شکر و... در‌ماه رمضان خواهد پرداخت.

گودرزی با بیان اینکه عرضه گسترده کالاهای اساسی نیز با اعمال تخفیف روی این کالاها صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: اعمال این تخفیف‌ها سبب شده تا میزان رضایت شهروندان در خرید از این فروشگاه‌ها و تأمین کالاها دو‌چندان شود.مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند در ادامه تصریح کرد: در عرضه کالاهای اساسی، فروشگاه شهروند با همکاری تأمین‌کنندگان کمترین میزان حاشیه سود را برای خود قائل شده است، ضمن اینکه تلاش شده تا اقلامی خریداری و در فروشگاه‌ها عرضه شود که از کیفیت بسیار مناسب و مطلوبی برخوردارند.

کد خبر 219496
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز