در حالی که فرهنگیان می‌گویند هنوز 20 درصد از آنها سبد کالایی‌ماه رمضان را دریافت نکرده‌اند، مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مصرف کارکنان دولت از توزیع کامل سبد کالایی در وزارت آموزش و پرورش خبر می‌دهد.

مصرف

به گزارش فارس، ایلخان جلیلیان با بیان اینکه تاکنون 20درصد فرهنگیان سبد کالای‌ماه رمضان را دریافت نکرده‌اند، گفت: تاکنون سه قلم کالا تحویل گرفته‌ایم و هنوز برنج و روغن به‌صورت کامل تحویل داده نشده است. وی خاطرنشان کرد: حواله‌ای که دست اتحادیه تعاونی فرهنگیان است نشان می‌دهد نزدیک به 80درصد اقلام سبد کالایی دریافت شده و مابقی آن مانده است.

این اظهارات در حالی بیان می‌شود که مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مصرف کارکنان دولت گفته است: تمامی سهمیه فرهنگیان در اختیار اتحادیه تعاونی فرهنگیان قرار گرفته و اقلام آنها کامل پرداخت شده و حتی یک مورد نمی‌توان یافت که کالا دریافت نکرده باشد.

بهمن عبداللهی گفت: ممکن است برخی فرهنگیان مشمول دریافت سبد کالایی نباشند چون تمامی کالاهای سبد فرهنگیان تأمین شده است. مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مصرف کارکنان دولت با بیان اینکه نزدیک به 15تا 20درصد کارمندان سایر دستگاه‌های دولتی تاکنون سبد کالایی را دریافت نکرده‌اند، تصریح کرد: پایان مهلت سبد کالایی تا آبان‌ماه بود اما تا 15آذر‌ماه تمدید شد.

کد خبر 192320
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز